مستند مسابقه فرمانده

ثبت نام نهایی فصل پنجم مستند مسابقه فرمانده
ثبت نام نهایی فصل پنجم مستند مسابقه فرمانده
18 شهریور 1397181

ثبت نام فصل پنجم «فرمانده» آغاز شد. آزمون های انتخابی از نیمه مهرماه شروع می شود و مسابقه اصلی در آبان و آذر برگزار می شود.

از کلیه کسانی که علاقه مند به شرکت در فصل جدید و محک زدن توانمندی هایشان هستند، دعوت می شود که برای ثبت نام، فرم زیر را تکمیل کنند. حتی کسانی که قبلا در سایت ثبت نام کرده اند نیز ملزم به تکمیل این فرم هستند.

توجه کنید که پیش از تکمیل این فرم می بایست یک ویدیوی یک دقیقه ای موبایلی از خودتان در حال بیان مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، سن، شغل و علایق و مهارت هایتان (نیازی به نمایش مهارت ها نیست) ضبط کرده و در سایت aparat.com آپلود کرده باشید تا لینک ویدیو را در قسمت مربوطه ی فرم کپی کنید. ارسال این ویدیو الزامی است و در هنگام تهیه آن، حتما گوشی تلفن همراه را به صورت افقی نگه دارید!

آخرین مهلت ثبت نام: 10 مهر 1397

با توجه به فرصت کم باقیمانده، به همه ی علاقمندان و سایر کسانی که فکر می کنید استعداد مناسبی برای شرکت در فرمانده دارند اطلاع دهید.

پس از ارسال فرم قادر به ویرایش اطلاعات و ثبت نام مجدد با همان شماره موبایل و ایمیل نخواهید بود، لذا در پر کردن فرم خیلی دقت کنید و پیش از آن، صفحه سؤالات متداول را حتما بخوانید.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنه
اشکان دهقان
17 تیر 1398

مسابقه خیلی عالی و پر هیجانی هست.

کیوان جبین سا
14 فروردین 1398

برنامه فرمانده عالیه

خالد آهنین جان
13 فروردین 1398

خسته نباشید برنامه و مسابقه فوق العاده ای ترتیب دیدین.. برای کسانی همیشه به نت دسترسی ندارند هم یه راه حلی در نظر بگیرید.‌

مرتضی کلهری
12 فروردین 1398

خودت تنها ؟ یا کسی هم کمکت میکنه ؟ خخخخخخ

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!