مستند مسابقه فرمانده

امضای قرارداد همکاری بین صاایران و آلماز آنتی روسیه
امضای قرارداد همکاری بین صاایران و آلماز آنتی روسیه
۱۸ آذر ۱۳۹۵1

به گزارش سایت فرمانده و به نقل از مشرق، شرکت ساخت تجهیزات دفاعی «آلماز-انتی» روسیه اعلام کرد، این شرکت با امضای قراردادی با شرکت «صنایع الکترونیک شیراز» ایران به امضا رسانده که بر اساس آن، سیستم ناوگان هواپیمایی ایران را نوسازی می‌کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، دفتر مطبوعاتی این شرکت روسی امروز چهارشنبه اعلام کرد، شرکت «آلماز-انتی» روسیه قرادادی برای این همکاری با صنایع الکترونیک شیراز ایران به امضا رسانده است.

بر اساس بیانیه این شرکت روسی، طرفین موافقت کرده‌اند تا به صورت مشترک در فعالیت‌های تحقیقات علمی، توسعه، تولید، تأمین و پشتیبانی تجهیزات و قطعات مرتبط با کنترل ترافیک هوایی، ارتباطات، ناوبری و نظارت هوایی در ایران همکاری داشته باشند.

در بیانیه این شرکت آمده است، هدف از به کارگیری قابلیت‌های شرکت‌های «آلماز-انتی» روسیه و «صنایع الکترونیک شیراز» ایران، «توسعه سیستم ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارتقاء نتایج فعالیت‌های مشترک تحقیق و توسعه در بازارهای کشورهای سوم است».

منبع: شرق

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام فرمانده بپیوندید:

icon-telegram

نظرات کاربران
سینا
18 آذر 1395

کاش جای این همه افتخار به قوای نظامیتون به فمککر اقتصادتون بودین جوانا همه مردن از بیکاری من یکی که درسم تموم شه ارشدم میرم یا کانادا یا فرانسه اقتصاد ایران مرد فاتحه

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!