مستند مسابقه فرمانده

سردار جزایری: رزمایش عربستان در خلیج فارس، یک راهپیمایی ساده بود!
سردار جزایری: رزمایش عربستان در خلیج فارس، یک راهپیمایی ساده بود!
۲۰ مهر ۱۳۹۵3

به گزارش سایت فرمانده و به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح، عصر روز دوشنبه در حاشیه مراسم ختم والده حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در مسجد نورالاصفیا در جمع خبرنگاران، به رزمایش عربستان سعودی اشاره کرد و اظهار داشت: رزمایش عربستان سعودی در خلیج فارس، یک راهپیمایی ساده بود.

وی افزود: عربستان تلاش کرد با پروپاگاندای رسانه‌ای به ابعاد نظامی و فنی رزمایش جلوه خاصی بدهد، اما رصد ما حکایت از این داشت که این رزمایش، یک کار بسیار معمولی و سطح پایین بود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که به نظر شما عربستان با این رزمایش، فکر به راه انداختن یک جنگ رودررو با ایران است یا خیر، گفت: عربستان به هیچ وجه توان چنین رویارویی را با جمهوری اسلامی ایران ندارد و نه تنها عربستان و هم‌پیمانان سعودی‌ها، بلکه آمریکایی‌ها نیز فاقد چنین توان و اراده‌ای هستند.

سرلشکر جزایری اظهار امیدواری کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح و توان دفاعی ما در شرایط امروز به گونه‌ای ایجاد بازدارندگی کرده است که دشمنان بزرگ ما اجازه چنین برنامه و طرح‌ریزی‌هایی را به خود نمی‌دهند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح به حمله ناجوانمردانه رژیم آل سعود به کشور یمن در ماه محرم‌الحرام اشاره و تصریح کرد: یمن در گذشته، حیاط خلوت رژیم آل سعود به حساب می‌آمد و امروز با قیام مردمی و جهشی که در جامعه یمن پیش آمده، مردم یمن تلاش می‌کنند که خود را از زیر یوغ آل سعود و به تبع آن آمریکایی‌ها نجات دهند.

جزایری افزود: این، یک زخم بسیار دردناک برای رژیم‌های سلطه در منطقه به حساب می‌آید، بنابراین از هر جنایتی که بتوانند به خیال خود مانع اقدام مردم یمن شوند، استفاده می‌کنند.

وی با بیان این که این نه اولین جنایت آل سعود است و نه آخرین جنایت، گفت: متأسفانه تلاش‌های مذبوحانه عربستان سعودی اگرچه باعث می‌شود مردم زیادی به خاک و خون کشیده شوند، اما در عین حال ما باید نوید پیروزی را به جامعه بشریت بدهیم.

نظرات کاربران
جابر
11 آبان 1395

لعنت برآل سعودکفتار

ققنوس
22 مهر 1395

ارتش عربستان خخخخخخخخخ

سعید
20 مهر 1395

لعنت به آل سقوط

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!