مستند مسابقه فرمانده

مرحله آخر انتخابی سری سوم فرمانده
مرحله آخر انتخابی سری سوم فرمانده
۱۳ مهر ۱۳۹۴25

مرحله آخر انتخابی فرمانده از 22 تا 24 مهر برگزار می شود.

مرحله اول آزمون عملی انتخابی برای شرکت در سری سوم مسابقه فرمانده در روزهای 28م تا 31م شهریور در زیباکنار رشت برگزار شد و 30 نفر به مرحله بعدی انتخابی راه یافتند. در روزهای اخیر با این 30 نفر تماس گرفته شد و برای مرحله آخر انتخابی دعوت شدند.

برگزیدگان روز چهارم آزمون انتخابی مسابقه فرمانده سری سوم

نفرات انتخابی در روز چهارم آزمون مرحله اول. 20 نفر دیگر نیز برای گزینش نهایی انتخاب شده اند.

مرحله آخر در روزهای 23 و 24 مهر برگزار می شود و همانطور که به خود شرکت کنندگان اطلاع داده شد، چهارشنبه 22 مهر به محل مسابقه اعزام و تا 24 مهر به هزینه عوامل فرمانده در محل مورد نظر اسکان داده می شوند.

در نهایت 10 نفر برای شرکت در مسابقه اصلی فرمانده انتخاب می شوند که آبان ماه راهی جزیره فارور خواهند شد.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنه
امیر رشاد
23 مهر 1394

با درود و خسته نباشید خدمت عوامل و شرکت کنندگان عزیز

خیلی از نظرات رو بعد از انتخاب نفرات خوندم و یه نکته به نظرم اومد که وجدانا و اخلاقا وظیفم دیدم که بگم

دوستان عزیز من . اگر عوامل تولید این مسابقه اهل تقلب یا دروغ بودن هرگز بعضی از نظرات رو که خیلی هم منصفانه نبود رو منتشر نمیکردن !
یادمون باشه اخلاق حسنه یکی از شروط یه سرباز فداکار بودنه و اگر کسی از ماها انتخاب نشد ایشالا اجرش با امام زمان و پاداش نیت خیرمونم با خود آقامون مهدی (عج)

یا علی مدد

شماره 96
19 مهر 1394

نفر دوم که انتخاب شد از ابادان من یک دقیقه تایمم از ایشون بهتر بود من تایم شنام یک دقیقه چهل بود حتی تو قسمت بارفیکس هم تایمم از ایشون خیلی بهتر بود

احسان
17 مهر 1394

خداقوت
ولی خداییش گله بچه ها توی گزینش بجا بوده
با احترامیکه برای همه قائلم ولی چن نفر از این بچه ها ک بقول خودمون شوشی هستن و هیکلن شرایط مسابقه رو ندارن
موفق باشین

شبیر
17 مهر 1394

شرکت کننده منظورت با کیه ؟

شماره 96
17 مهر 1394

با سلام من تو گروه اول بودم انصافا نفر دومی که انتخاب شد رکورداشو خودتون با من مقایسه بکنید ودلیل انتخابتون بگید فقط تو شنا ایشون یک دقیقه رکوردش از من دیرتر بود چرا کاری میکنید که ادم از اومدنش پشیمون بشه؟

محمد
16 مهر 1394

سلام ادمین جان من گوشیم خاموش بوده باهام تماس کرفته نشده بی زحمت به ما زنگ بزنید( محمد فتاحی فرد)

مرتضی
16 مهر 1394

چرا همه مینالن؟

میلادانصاری
15 مهر 1394

باسلام وخسته نباشیدبه تمام دست اندرکاران مستندمسابقه فرمانده،من 15مرداد94فرم مربوط به ثبت نام اولیه روپرکردم،که نوشته بودیدتانیمه مهرماه خبری بهتون میدیم اماهنوزخبری نشده،می خواستم بپرسم چکارکنم تاکی منتظربمونم لطفاجواب بدید،ممنون

امیررضا
15 مهر 1394

همین طور که بقیه اعتراض دارن به انتخابتون .منم معترضم من یکی از شرکت کنندهای سری اول بودم که با چشم خودم دیدم که چه کسای رو که حتی بعضی از ایتم هارو نتونستن انجام بدن رو قبول کردین . این جا هم مثل جاهای دیگه حق خوری بود و دوستان این که اعتراض میکنیم هیچکی اهمت نمیده چون اونا بارای فیلم خودشون انتخاباشونو کردن ماهم وقت و هزینه خودمونو تلف کردیم .

دوستایم که در اومدین اومید وارم موفق باشید . من فقط هدفم از شرکت در فرمانده وارد شدن به نیرو های تکاورفارو بود چون راهی دیگه بلد نبودم .

توحید زابلستانی از شاهرود
14 مهر 1394

سلام ادمین جان پس چرا با من تماس نگرفتن به خدا خیلی نامردیه به خدا هرگز نمی بخشمتون من همه تلاشم رو کردم و زحمت کشیدم حق من این نبود که من رو کنار بزارین روز اول گروه ما بهترین گروه بود و امتیازها همه نزدیک هم بود باشه اشکالی نداره من برای محرم دارم میرم کربلا و میرم حرم اقا ابولفضل شکایتتون رو به اقا میکنم دل من رو شکستین واقعا درحق من و گروه اول در زیبا کنار خورده شد یا علی خدانگهدار

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!