مستند مسابقه فرمانده

پاسخ به سوءتفاهم ها؛ فرمانده فقط یک مسابقه تلویزیونی است
پاسخ به سوءتفاهم ها؛ فرمانده فقط یک مسابقه تلویزیونی است
۱۸ مرداد ۱۳۹۴62

عوامل مستند مسابقه فرمانده ضمن اعلام تشکر از کلیه علاقمندان، موارد زیر را جهت رفع سوءتفاهم های پیش آمده بویژه برای عزیزانی که در سری جدید مسابقه انتخاب نشده اند تصریح می کند:

1- مستند مسابقه فرمانده، از پایه و اساس، صرفا یک مسابقه تلویزیونی و سرگرمی است و نه مسابقه ای رسمی از طرف هیچ یک از نهادهای رسمی یا نظامی کشور.

2- مسابقه فرمانده با مشاوره و همکاری نیروهای نظامی نظیر نیروی ویژه دریایی سپاه و سردار محمد ناظری برگزار می شود و ابدا راهی برای استخدام و ارزیابی افراد توسط این نهادهای نظامی نیست. کلاه سبز تکاوری و امکان جذب در نیروی ویژه صرفا هدیه ای است از سوی فرمانده ی این فصل های مسابقه (سری دوم و سوم) که اصلا جزئی از اهداف و طراحی مسابقه نبوده و نیست. شخص فرمانده ممکن است گاهی آن را به کسی اهدا کند و گاهی نه. لذا تصریح می شود که مسابقه فرمانده به هیچ وجه مسابقه ای برای جذب افراد در هیچ یک از نیروهای مسلح و هر نهاد دیگری نیست. متاسفانه برخی از متقاضیان عزیز به نحوی صحبت و اعتراض می کنند که گویی مسابقه فرمانده قانونا موظف به جذب و ارزیابی و انتخاب افراد برای نیروهای ویژه است! در حالی که ابدا چنین نیست.

3- ما موضوع تقاضای خیل مشتاقان به جذب در نیروهای ویژه را به مراجع ذیصلاح منتقل کرده ایم و منتظر پاسخ آن ها هستیم تا بتوانیم راه های صحیح جذب و استخدام را خدمت شما عزیزان اطلاعرسانی کنیم.

4- مسابقه تلویزیونی فرمانده دارای ایده و هدف برگزاری مسابقه ای برای تعیین قوی ترین یا بهترین یا تکاورترین افراد کشور نیست، بلکه مسابقه ای است آموزنده و سرگرم کننده در زمینه فعالیت های نظامی. لذا انتخاب نشدن برای شرکت در مسابقه فرمانده ابدا به معنی ضعف و کمبود در مهارت، قوای جسمانی و سایر مشخصات متقاضیان نیست.

5- فاکتورهای متعددی در انتخاب افراد نقش داشته است که با توجه به طراحی مسابقه بوده و همانطور که از بندهای پیشین بر می آید، این فاکتورها لزوما از جنس تعیین صلاحیت و برتری و رد و قبول شدن افراد نیست. بلکه عواملی چون پراکندگی جغرافیایی و تنوع مشخصات فیزیکی نظیر قد و وزن و بسیاری موارد دیگر متناسب با طراحی و تولید هر سری از مستند مسابقه فرمانده حائز اهمیت است.

6- آنچه از حق و عدالت که مسابقه فرمانده اخلاقا خود را موظف به رعایت آن در مورد متقاضیان عزیز می داند این است که مشخصات و شرایط تمامی افراد توسط کارشناسان دیده شود و هیچ ثبت نام کننده ای از قلم نیفتد. همچنین ویژگی های افراد فقط با توجه به اهداف و طراحی مسابقه بررسی شوند، بدون هیچگونه مداخله عوامل دیگر از جمله پارتی و غیره و غیره. به همین علت پروفایل متقاضیان بدون اسم و فامیل به کارشناسان داده شد و آن ها موظف به بررسی یک به یک ویژگی های افراد با توجه به اهداف و نحوه طراحی مسابقه بودند. لذا این تضمین به همه عزیزان داده می شود که تمامی 3500 نفری که ثبت نام تکمیلی را انجام داده بودند و تعهدات ذکر شده در ثبت نام را پذیرفته بودند، مورد بررسی قرار گرفتند و نفرات متناسب تر با این سری از مسابقه فرمانده انتخاب شدند. پر واضح است که عدم انتخاب سایرین به معنای عدم شایستگی آن ها نیست. بلکه آن ها برای آنچه که در سری سوم این برنامه تلویزیونی طراحی شده است تناسب کمتری دارند. در واقع طراحی مسابقه، کمتر با آن ها تناسب داشته است. و ممکن است طراحی سری های بعدی با این افراد یا افرادی دیگر تناسب بیشتری داشته باشد.

7- و در نهایت فراموش نکنید که مسابقه فرمانده با 10 شرکت کننده طراحی شده است که در مقابل خیل عظیم متقاضیان بسیار محدود است. با این حال در سری سوم با افزودن مراحل جدید به فرایند انتخاب سعی کردیم تعداد بیشتری از متقاضیان را به نوعی در مسابقه شرکت دهیم و تا حد ممکن جلوی دوربین ببریم.

باز هم از این همه علاقه و ابراز توجه شما ممنونیم و امیدواریم بتوانیم برنامه های بهتری را برای شما فراهم کنیم.

در پناه حق

موفق و مؤید باشید

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
حسین
12 شهریور 1394

سلام چرا علیرقم ثبت نام به موقع من در سایت و همچنین با ارسال فرم تکمیلی اسم بنده در لیست آزمون عملی نسیت لطفا جواب دهید (حسین دلاوری )

اسماعیل رودسرابی
11 شهریور 1394

پس بهتر نبود شما ،شرایط خودتون رو اعلام میکردین ،که هر کسی دارای اون شرایط بود ثبت نام میکرد ،که نه دلخوری پیش بیاد نه سوتفاهمچچ

محمد جعفر براری فندری
10 شهریور 1394

ولی این مسابقه به نظر من تقلبه چون ادالت نیست بخاطر اینکه فرمانده ی کاری کرد که نظارم خانوادم ودوستانم مسابقه فرمانده را ببیند چون گفتم این مسابقه توش تقلبه کسی تواین مسابقه ثبتنام نکند

شبیر
09 شهریور 1394

سلام

هر روز ساعت 16 مسابقه فرمانده سری دوم از شبکه 3 در حال پخشه !!!!

مهدی حسم زاده مقدم
07 شهریور 1394

سلام.
من در فرودزدین ثبت نام کردم اما نه تماسی بود و نه مشخصاتم در لیست دور سوم جدید لطفا میشه منو تفهیم کنین که چه اتفاقی افتاده?

مهدی نوروزی
31 مرداد 1394

آقا خیلی بی انصافیدا من زودتر از همه ثبت نام کردم اما پروفایلم پاک شده و بررسی نشده من در اواخر نوروز امسال ثبت نام کردم اما هیچ……..متاسفم

امیر شریفی09385780416.
30 مرداد 1394

متاسفانه هیچ اطلاعی و یا آزمونی از اینجاب گرفته نشد .خواهشا بررسی کنید .منتظر تماسم .باتشکر

عیسی عبدی
28 مرداد 1394

دوستان باور کنین من بچه اردبیلم و ذره ای ام پارتی ندارم ولی قبول شدم,لطفا قضاوت نکنین و انشاالله تو برنامه میبینین که چیکار میکنم به لطف خدا

لبیک یاحسین

سخن سنج
28 مرداد 1394

سلام روزتون زیبا
من که جزو اولین ثبت نام کننده ها بودم
همیشه هم در حال ارسال نظر بودم
چرا اسم ما در نیومد ؟
50 نفر اسم محمد داشتین
دوتا هم مازیار میذاشتین.

وحید
28 مرداد 1394

اصلا چطوری انتخاب کردین ؟؟؟؟؟
ما که ثبت نام کردیم نه زنگی نه پیامی نه خبری بهمون دادین برا آزمون،، همین جور یه سری را انتخاب کردین
موفق باشین واقعا که کسی هم جواب گو نیست

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!