مستند مسابقه فرمانده

پاسخ به سوءتفاهم ها؛ فرمانده فقط یک مسابقه تلویزیونی است
پاسخ به سوءتفاهم ها؛ فرمانده فقط یک مسابقه تلویزیونی است
۱۸ مرداد ۱۳۹۴62

عوامل مستند مسابقه فرمانده ضمن اعلام تشکر از کلیه علاقمندان، موارد زیر را جهت رفع سوءتفاهم های پیش آمده بویژه برای عزیزانی که در سری جدید مسابقه انتخاب نشده اند تصریح می کند:

1- مستند مسابقه فرمانده، از پایه و اساس، صرفا یک مسابقه تلویزیونی و سرگرمی است و نه مسابقه ای رسمی از طرف هیچ یک از نهادهای رسمی یا نظامی کشور.

2- مسابقه فرمانده با مشاوره و همکاری نیروهای نظامی نظیر نیروی ویژه دریایی سپاه و سردار محمد ناظری برگزار می شود و ابدا راهی برای استخدام و ارزیابی افراد توسط این نهادهای نظامی نیست. کلاه سبز تکاوری و امکان جذب در نیروی ویژه صرفا هدیه ای است از سوی فرمانده ی این فصل های مسابقه (سری دوم و سوم) که اصلا جزئی از اهداف و طراحی مسابقه نبوده و نیست. شخص فرمانده ممکن است گاهی آن را به کسی اهدا کند و گاهی نه. لذا تصریح می شود که مسابقه فرمانده به هیچ وجه مسابقه ای برای جذب افراد در هیچ یک از نیروهای مسلح و هر نهاد دیگری نیست. متاسفانه برخی از متقاضیان عزیز به نحوی صحبت و اعتراض می کنند که گویی مسابقه فرمانده قانونا موظف به جذب و ارزیابی و انتخاب افراد برای نیروهای ویژه است! در حالی که ابدا چنین نیست.

3- ما موضوع تقاضای خیل مشتاقان به جذب در نیروهای ویژه را به مراجع ذیصلاح منتقل کرده ایم و منتظر پاسخ آن ها هستیم تا بتوانیم راه های صحیح جذب و استخدام را خدمت شما عزیزان اطلاعرسانی کنیم.

4- مسابقه تلویزیونی فرمانده دارای ایده و هدف برگزاری مسابقه ای برای تعیین قوی ترین یا بهترین یا تکاورترین افراد کشور نیست، بلکه مسابقه ای است آموزنده و سرگرم کننده در زمینه فعالیت های نظامی. لذا انتخاب نشدن برای شرکت در مسابقه فرمانده ابدا به معنی ضعف و کمبود در مهارت، قوای جسمانی و سایر مشخصات متقاضیان نیست.

5- فاکتورهای متعددی در انتخاب افراد نقش داشته است که با توجه به طراحی مسابقه بوده و همانطور که از بندهای پیشین بر می آید، این فاکتورها لزوما از جنس تعیین صلاحیت و برتری و رد و قبول شدن افراد نیست. بلکه عواملی چون پراکندگی جغرافیایی و تنوع مشخصات فیزیکی نظیر قد و وزن و بسیاری موارد دیگر متناسب با طراحی و تولید هر سری از مستند مسابقه فرمانده حائز اهمیت است.

6- آنچه از حق و عدالت که مسابقه فرمانده اخلاقا خود را موظف به رعایت آن در مورد متقاضیان عزیز می داند این است که مشخصات و شرایط تمامی افراد توسط کارشناسان دیده شود و هیچ ثبت نام کننده ای از قلم نیفتد. همچنین ویژگی های افراد فقط با توجه به اهداف و طراحی مسابقه بررسی شوند، بدون هیچگونه مداخله عوامل دیگر از جمله پارتی و غیره و غیره. به همین علت پروفایل متقاضیان بدون اسم و فامیل به کارشناسان داده شد و آن ها موظف به بررسی یک به یک ویژگی های افراد با توجه به اهداف و نحوه طراحی مسابقه بودند. لذا این تضمین به همه عزیزان داده می شود که تمامی 3500 نفری که ثبت نام تکمیلی را انجام داده بودند و تعهدات ذکر شده در ثبت نام را پذیرفته بودند، مورد بررسی قرار گرفتند و نفرات متناسب تر با این سری از مسابقه فرمانده انتخاب شدند. پر واضح است که عدم انتخاب سایرین به معنای عدم شایستگی آن ها نیست. بلکه آن ها برای آنچه که در سری سوم این برنامه تلویزیونی طراحی شده است تناسب کمتری دارند. در واقع طراحی مسابقه، کمتر با آن ها تناسب داشته است. و ممکن است طراحی سری های بعدی با این افراد یا افرادی دیگر تناسب بیشتری داشته باشد.

7- و در نهایت فراموش نکنید که مسابقه فرمانده با 10 شرکت کننده طراحی شده است که در مقابل خیل عظیم متقاضیان بسیار محدود است. با این حال در سری سوم با افزودن مراحل جدید به فرایند انتخاب سعی کردیم تعداد بیشتری از متقاضیان را به نوعی در مسابقه شرکت دهیم و تا حد ممکن جلوی دوربین ببریم.

باز هم از این همه علاقه و ابراز توجه شما ممنونیم و امیدواریم بتوانیم برنامه های بهتری را برای شما فراهم کنیم.

در پناه حق

موفق و مؤید باشید

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
محمد ایران نژاد
27 مرداد 1394

سلام ادمین جان یه سوال کسایی که برا این سری انتخاب نشدن برا سری بعد ثبت نام کنن یا نه بازم رد میشن .ممنون میشم جواب بدی.

محمد رسول
25 مرداد 1394

سلام تاریخ ازمون عملی چه روزیه اخبار ازمونو کی اعلام میکنید؟

رضا
25 مرداد 1394

سلام
فقط یه چیز اگه این همه نیرو تو کشور دیگه ای بودن الان اون کشور چیزی کم نداشت بخدا سخت نیست که بشه فقط اگه به قول خودتون به حرف رهبر گوش میدین بخدا کاش حداقل یه نفر بود به حرفاش توجه میکرد
یا علی ایشالله که همه یه روزی سر جاشون خدمت کنن……

مسعود
24 مرداد 1394

اقایوووون داااداااشا سلاااام.ادمین ب تو هم سلام.ب محمد ناظری هم سلام..خب بریم سراغ داداشای خودمون.داداشا منم ثبتنام کردم.همه فاکتورا رو هم داشتم ب نظر خودم.بیعدالتی هم شد میدونم.خودمم کلی ناراحتم.ولی اقایون داداشا اولا شماها ک همممممه توانایی دارید و برا خودتون ی عااااالمه تکاور هستید برید از بیرون جذب نیروهای مسلح بشید.اقایون داداشا این فقط ی مسابقه بود و خیلی از اقایون داداشا فقط میخاسن تو مسابقه شرکت کنن و بس.دیگه نمیخاسن ک جذذذذذب نیرودریایی بشن که.بله پارتی بازی هست.تهرانی بازی هست.بچه امامزاده حسن بازی هم هست میدونم.ولی انقد با کینه حرف نزنید.اتفاقا جدا میگم خیلی هم سطح بالا و تکاوری نیست مسابقه فرمانده.دلیل اینم که اینهمه متقاضی بوده و هست اینه که همه دیدن که خیلی کارای مسابقه پیش پا افتادست و ازشون برمیاد.اقااااااااااا قسمت نبوده خب.ولی ادمین قول میده قول ((((مردونه))) که سری چهارم انشاللا برنامه ریزی دقیقتر کنن ک هم متقاضی کمتر بشه و هم همه تومصاحبه شرکت کنن و شک و شبهه ای باقی نمونه.خدایی اینام غافلگیر شدن از اینهمه متقاضی.بارک الله.امیییییدواااااارییییم.ای بابا.مخلص اقایوووون دادااشااای عصبانی.

محسن حمیدی
24 مرداد 1394

سلام دوستان عزیز
همه رو سر کار گذاشتن که هیچ بعدشم بجای عذرخواهی برای خودشون دلیل میارن
شما که نمیتونید گزینش رو با عدالت برگزار کنید خوب دعوت عمومی نمیکردید که این همه دوستان سرکار برند
با این حرف هایی که هم زدید فقط خواستید خودتون رو توجیح کنید
وقتی نمیتونید نکنید جوان ها که مسخره دست شما نیستند
اگه من مدیر شبکه افق بودم مسابقه رو کنسل میکردم

محسن
23 مرداد 1394

سلام برادرا
اقایون دنیا که به اخر نرسیده
ان شاءالله سری بعد
یاعلی

گمنام
23 مرداد 1394

سلام بر ادمین عزیز
من تو حرفه ای که داشتم هرچی لازم بود داشتم و کل مسابقه ای که شما میزارید تو مسابقه رو خودم اموزش میدادم چه برسه اموزش نداشته باشم..
تعجبم از این بود که رزومه ای که نوشتم کامل بود.. یعنی شما چه افرادی رو انتخاب کردین ؟ یعنی اینا باید خودشون یه لشگر..
یعنی اینجام پارتی بازیه؟
یعنی یه مسابقه معمولی؟
خدا بخیر کنه.. التماس دعا

ع.ع
22 مرداد 1394

بابا ینی چی؟؟؟ شورشو در اوردین هر جا برا استخدام سپاه میری میگن معرف (پارتی)میخایم….اینکه نشد ما هم دل داریم ارزومونه که این لباس مقدسو تنمون کنیم .. امید به این مسابقه داشتیم ک اینم نشد.. لا اقل راه ورود و استخدام شو بگید … حرف اخرمم اینه الان ک جوونیم ب فکر باشید وقتی پا ب سن گذاشتیم دیگه ب دردمون نمیخوره من منتظر جوابتونم.

اسلام
22 مرداد 1394

سلام.ازاینکه انتخاب نشدم خیلی ناراحت نشدم.بلکه ازبی عدالتی ناراحت شدم وبعداز اینکه کارتون راتوجیه میکنید مطمئن باشید نحوه انتخاب کردن تان دارای اشکالات فراوان بود.شما حداقل همه رو به ترتبب دعوت میکردید ومثاحبه ی معمولی دو دقیقه ای باهرفردی انجام میدادید فقط یکم وقت هزینه میکردید بعدمیدید که به چه نتیجه مطلوبی میرسیدید.!بخدا اول خودتون ضرر کردید بعدشرکت کنندگان وبعد مردم که باید برنانه یدمطلوبی برایشان تولید شود!!!!

توحیدزابلستانی
22 مرداد 1394

باسلام وخسته نباشی خدمت فرمانده عزیز سردار محمدناظری و عوامل ایشان و ادمین عزیز برادرخودم انشاالله که حالتون خوب باشد و درسلامتی فامل ببرید.ادمین جان برادر ارجمند سوالی داشتم میخواستم بدونم کی محل برگزاری ازمون رو اعلام میکنین و درکجاو ایا داخل شهریور برگزار میشه لطف کن برام جوابش رو بده برادر یا علی و در پناه حق.

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!