مستند مسابقه فرمانده

لغو مصاحبه و برگزاری آزمون عملی
لغو مصاحبه و برگزاری آزمون عملی
۲۰ تیر ۱۳۹۴210

طی هفته های اخیر عوامل مستند مسابقه فرمانده به بررسی 3500 نفر که فرم ثبت نام تکمیلی را پر کرده بودند پرداخته و شروع به مصاحبه نمودند. اما از آنجا که تعداد افراد مستعد قابل توجه بنظر می رسید و انتخاب از طریق مصاحبه نمی توانست تضمین کننده انتخاب بهترین ها باشد، دست اندرکاران به رایزنی با تهیه کننده و سایر عوامل مرتبط با برگزاری مسابقه پرداخته و سرانجام مقرر شد به جای مصاحبه، آزمون عملی برگزار شود.

به این ترتیب لیست افراد انتخاب شده برای آزمون عملی تا 15 مرداد در سایت فرمانده اعلام می شود و این افراد در سفری یکروزه مورد سنجش عملی قرار می گیرند. مکان و زمان دقیق این سفر و آزمون عملی هنوز مشخص نیست و متعاقبا اعلام می شود اما قطعا در شهریور برگزار می شود و طی آن 30 نفر شرکت کننده نهایی مسابقه انتخاب می شوند. یعنی این 30 نفر به سری سوم مستند مسابقه فرمانده راه پیدا می کنند اما در قسمت اول 20 نفر حذف و 10 نفر باقیمانده در جزیره فارور به مسابقه ادامه خواهند داد.

با سپاس از صبر و بردباری شما متقاضیان عزیز شرکت در مسابقه فرمانده

همچنان در وبسایت فرمانده با ما باشید و ما حتما شما را در جریان آخرین اخبار و اطلاعات از وضعیت انتخاب ها قرار می دهیم.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنه
ادمین
10 شهریور 1394

لطفا متن این اطلاعیه را به دقت بخوانید. چون امکان مصاحبه با همه متقاضیان نبود، برنامه عوض شد دوست عزیز و دیگر مصاحبه ای برای انتخاب انجام نشد.

مهداد پاکدامن
09 شهریور 1394

با عرض سلام ، ادب و احترام . با عنایت به اینکه ملاک تعیین افراد دریافت امتیاز لازم درآزمون عملی است ، بهتر این بود که شرط محدودیت سنی را حذف میکردید . البته قطعا محدودیتهایی برای شما وجود داشته که شما را مجبور به اعمال شرایط کرده است. علی ایحال به تصمیم شما احترام گذاشته ، آرزوی موفقیت و سلامت برای دست اندرکاران این مسابقه فوق العاده جذاب و هوشمندانه را ، از خداوند متعال خواستارم .

محمد مهدی رفیعی فروشانی
09 شهریور 1394

اسم من تو لیست نبوده .پس چجوری انتخاب میکنید

سجاد اسماعیلی حیدر
20 مرداد 1394

با عرض سلام و خسته نباشید .شما چطور این افرادو انتخاب کردید که ما نه برامون پیامکی اومد و نه برامونه ایمیلی زده شد که در این مسابقه شرکت کنیم واقعا متاسفم که فکر نمیکردم تو این مسابقات و تو این نیرو که مال امام حسینه از بند پ استفاده بشه واقعا متاسفم برا همه شما دستتون درد نکنه واقعا خسته نباشید

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!