مستند مسابقه فرمانده

نمایش فصل شیدایی ویژه هواداران مسابقه فرمانده
نمایش فصل شیدایی ویژه هواداران مسابقه فرمانده
۳۱ خرداد ۱۳۹۴136

به برکت ماه مبارک رمضان مسابقه فرمانده شما و همراهانتان را به تماشای رایگان نمایش فصل شیدایی و بازدید از غرفه فرمانده با حضور دستیاران فرمانده و عوامل تولید دعوت می کند.

زمان : شنبه 6 تیر ماه 94 از ساعت 18:30 تا نیمه شب به صرف افطار

مکان : تهران – انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک

 جهت رزرو بلیط رایگان فقط رقم تعداد نفرات خود را به شماره 30004001100094 ارسال کنید.

مهلت رزرو: تا سحر چهارشنبه 3 تیر

معرفی نمایش بزرگ فصل شیدایی

فصل شیدایی پرمخاطب ترین نمایش کشور است که در شهرهای مختلف و همچنین کشور عراق بارها برگزار شده است. نمایشی با محوریت آموزه های دینی و اعتقادی که به صورت میدانی اجرا می شود به گونه ای که تماشاچیان در محلی مستقر می شوند که در میان تپه ها و کوه های اطراف احاطه شده است و ادوات نمایش در تپه های اطراف تماشاچیان قرار دارد و به این ترتیب نمایش پیرامون تماشاچیان اجرا می شود. کشتی بزرگی برگرفته از کشتی نوح که راوی ماجرای حضرت نوح است تا غار حرا، اردوگاه امام حسین (ع)، تل زینبیه و غیره دکورهایی هستند که به این منظور طراحی شده اند و نمایش در نهایت به روزگار دفاع مقدس و تانک و موشک و هواپیما منتهی می شود که با مانور و انفجار همراه است. مانوری که از نیم متری سمت چپ جایگاه تماشاگران آغاز و تا رأس کوه پیش می رود. در دل داستان نمایش فصل شیدایی، قصه تهران در روزهای جنگ به تصویر کشیده می‌شود، قصه بچه‌های محله شمیرانات که قدم به میدان‌های نبرد گذاشتند و جان خود را در راه وطن فدا کردند.

فصل شیدایی

سعید اسماعیلی کارگردان نمایش «فصل شیدایی» با اشاره به خاص بودن نورپردازی این نمایش گفت: اتفاقات این نمایش در شکل و اندازه واقعی خودش صورت می‌گیرد؛ زمانی که جنگ و جبهه را می‌بینید واقعی است، کشتی حضرت نوح را بزرگ و نسبتاً واقعی طراحی کردیم. ما صاعقه در حد واقعی و باران نیز داریم.

فصل شیدایی شاید کمتر معادلی در طول تاریخ نمایش داشته باشد و تجربه‌ای جدید را مقابل دیدگان شما قرار می دهد.

دستیاران فرمانده و عوامل تولید مسابقه فرمانده شنبه ششم تیر منتظر دیدار شما در این برنامه جذاب هستند. ظرفیت این برنامه 5000 نفر است و می توانید با خانواده و همراهان در آن شرکت کنید، لطفا فقط رقم تعداد نفرات خود را به شماره 30004001100094 پیامک کنید. مثلا اگر چهار نفر هستید که قصد آمدن به این برنامه را دارید در پیامک فقط بنویسید: 4

شنبه 6 تیر 1394 تماشای رایگان نمایش زنده و بی نظیر فصل شیدایی به صرف افطار و بازدید از غرفه فرمانده با حضور دستیاران فرمانده و عوامل تولید. انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک

به امید دیدار

 

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنه
زهرا
24 تیر 1394

سلام من خیلی برای دیدن این برنامه مشتاق بودم چون چند سال پیش برنامه ایی که مشابه همین برنامه بود رو با عنوان شب آفتابی دیدم و خیلی علاقه مند شدم اما متاسفانه این دفعه موفق نشدم چون دیر متوجه شدم میخواستم ازتون درخواست کنم که بیشتر برای این قبیل برنامه ها تبلیغات کنید. باتشکر

یعقوب لطیفی ممقانی
21 تیر 1394

نمایش فصل شیدایی یه موقعیت بسیار عالی برای ثبت نامی های مسابقه فرمانده بود ولی حیف در اس مس های ارسالی خبری از ادرس محل برگذاری نمایش فصل شیدایی نبود . من خیلی منتظر ادرس شدم ولی کسی برای ما ادرس نفرستاد فقط دعوت بودیم . اما غافل از انکه هیچ ادرسی نداشتیم خدمت برسیم . با تشکر لطیفی ممقانی

تیموری
16 تیر 1394

با سلام من در مورد برنامه فرمانده سوالی ندارم ولی اگه ممکنه حتما به سوالم جواب بدید من خیلی مشتاقم که این نمایش رو ببینم و مطلع هستم که تا پایان ماه رمضان تماشای آن رایگان است. من ساکن تهران هستم ولی چون وسیله شخصی نداریم و ساعت این برنامه هم تا دیروقت است، نمی دانم چطوری با وسایل نقلیه عمومی تا محل نمایش بیایم. البته من پیام های شما را خواندم . متوجه شدم که باید از شهرک شهید محلاتی با سواری های محل نمایش بیایم ولی دو سوال دارم یکی اینکه آیا وجود این سواری ها در شهرک دائمی است و هر شب حتما هستند ؟ و دوم اینکه برای بازگشت که احتمالا نصف شب است وسیله نقلیه عمومی از درب محل نمایش وجود دارد یا خیر؟ از پایخگویی شما ممنونم.

راد
14 تیر 1394

با سلام و احترام،

بنده در هنگام انجام مصاحبه ها اون هفتاد نفر که در حاشیه نمایش فصل شیدایی در نماز خانه انجام شد حضور داشتم. در کناری در نمازخانه نشسته بودم. ملاحظه کردم که مصاحبه شوندگان در مقابل دوربین مصاحبه می شوند. که علت آن بررسی میمیک چهره است در مقابل دوربین است.
1) وزن این مورد چقدر در انتخاب افراد موثر است؟ اگر فردی صلاحیت های بالایی داشته باشد اما میمیک چهره نداشته باشد انتخاب نمی شود؟
2) با توجه به اینکه موفقیت در مسابقه نیازمند برخورداری شرکت کنندگان از “تحمل ایهام” یا همان Tolerance of Ambiguity بالایی می باشد، این توقع می رفت که از تست “تحمل ایهام” که در حدود 10 دقیقه بیشتر وقت نمی گیرد استفاده شود. نظر شما در این خصوص چیست؟

به عنوان یک کارشناس ارشد مدیریت که در مباحث گزینش ید طولانی دارم توصیه هایی دارم در خصوص گزینش هرچه بهتر افراد. و آن استفاده از کاربرگ امتیازی است که در سه حوزه زیر صلاحیت های افراد را مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می دهد:
1) صلاحیت های عمومی (مثل سن، قد، میمیک چهره، انگیزه کافی و …) در مجموع 25 امیتاز از 100 امتیاز
2) صلاحیت های روانشناختی (آزمون تحمل ابهام) 30 امتیاز
3) صلاحیت های تخصصی (تسلط به ورزش های شنا، نجات غریق، صخره نوردی، تیراندازی و … مهارتهای جسمانی) 45 امتیاز

نمونه ایی از آزمون تحمل ابهام را در صورت تمایل برایتان ارسال خواهم کرد.
همچنین در نهایت افتخار آماده همکاری بیشتر و ارائه توضیحات جامع تر در خصوص طراحی فرآیند گزینشی کارآمد، سریع و کم هزینه می باشم.

با تشکر و تجدید احترام
راد

عبدالرضا
11 تیر 1394

راستی یه سوال برام پیش اومد که در نظرات اول گفتین شرکت در نمایش اختیاری هست و ربطی به انتخاب شرکت کننده ها ندارد
پس چطور از تعدای مصاحبه گرفتین ؟
این حرفتون رو نقص نمیکنه؟

عبدالرضا
10 تیر 1394

میشه اعلام کنید از کی تماس با فاراد شهرستان رو آغاز می کنید؟
یا بهتره یه لیست ارائه بدید که در روزهای مشخص با استان های مشخص تماس گرفته میشه که افراد اماده پاسخگویی باشند

mahdi
10 تیر 1394

سلام و عرض ادب
آیا تماس و گزینش از شهرستانیها شروع شده؟
و با توجه به اینکه خودتون گفتین اززمان ارسال اطلاعات تکمیلی کار بررسی انجام شده اگر اطلاعات تکمیلی را در آخرین روزهای فرصت تعیین شده تکمیل کرده باشیم احتمال این موضوع هست که دوستان دیگه به آخری ها نگاه نکنن و مورد بررسی قرار ندن؟

محمد
10 تیر 1394

سلام این تعداد که به مصاحبه دعوت شدن 70 نفر آیا همگی از تهران هستن و یا نه از شهرستان ها و چطور تو این ازدحام و شلوغی اونا انتخاب شدن و یا اینکه قبلا گزینش شدن و اونجا معرفی

راد
09 تیر 1394

سلام

می خواستم بپرسم حقیقت داره که تعدادی از افراد برای مصاحبه دعوت شدن؟
دوستان اظهار می کردند که در حاشیه نمایش فصل شیدایی مصاحبه ها انجام شده!!!
چرا از طریق سایت مطلب را با علاقمندان به اشتراک نمی گذارید؟!

ممنون

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!