مستند مسابقه فرمانده

رزمایش مشترک پدافند هوایی در جنوب کشور آغاز شد
رزمایش مشترک پدافند هوایی در جنوب کشور آغاز شد
۰۶ دی ۱۳۹۵0

به گزارش سایت فرمانده و به نقل از فارس، رزمایش مشترک پدافند هوایی، صبح امروز، پس از اعلام رمز آغاز توسط امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) به مرکزیت بوشهر آغاز شد.

این رزمایش با نام «مدافعان آسمان ولایت 7» به‌مدت 5 روز در وسعتی معادل 496 هزار کیلومترمربع در گستره اهواز، شیراز، تا کرمان، بوشهر، هرمزگان، جزایر سه‌گانه و در تمام مرزهای هوایی این مناطق برگزار می‌شود و در آن، یگان‌های پدافند هوایی ارتش، سپاه (نیروهای هوافضای سپاه) یگان کنترل عملیاتی نداجا، توپخانه‌های ارتش و سپاه، یگان‌هایی از بسیج و نیروی انتظامی و همچنین جنگنده‌های F4 نیروی هوایی ارتش مشارکت خواهند داشت.

امیر فرج‌پور، سخنگوی رزمایش نیز طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش، چابکی و استقلال تاکتیکی مناطق پدافندی و ارتقا و همسان سازی سطح مهارت نیروهای جوان در آماده سازی و به کارگیری انواع سامانه های بومی و جدید پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: استفاده تلفیقی و هماهنگ از توان عملیاتی سامانه‌های موشکی و ارتباطی ارتش و سپاه و ایجاد یکپارچگی، اقتدار و انسجام تحت شبکه فرماندهی و کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از مهم ترین اهداف این رزمایش مشترک است.

منبع: فارس

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام فرمانده بپیوندید:

icon-telegram

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!