مستند مسابقه فرمانده

دیدار فرماندهان نداجا با رهبر انقلاب به مناسبت روز نیروی دریایی
دیدار فرماندهان نداجا با رهبر انقلاب به مناسبت روز نیروی دریایی
۰۸ آذر ۱۳۹۵1

جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش به مناسبت هفتم آذر، روز نیروی دریایی با رهبر انقلاب دیدار کردند. فرمانده معظم کل قوا، پیشرفت‌ها و توانایی‌های نیروی دریایی در ابعاد مختلف نیروی انسانی، فرماندهی و فنی را ستودنی و قابل توجه خواندند و با تأکید بر «اهمیت به سرانجام رساندن برنامه‌ها» و «استحکام و پرهیز از شتابزدگی در کارها»، خاطرنشان کردند: لازمه بر طرف کردن کمبودها، «همت بلند» و «تسلیم نشدن در مقابل محدودیت ها» است.

به گزارش سایت فرمانده و به نقل از ایسنا، در این دیدار که روز یکشنبه ۷ آذر برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اهمیت صنعت دریانوردی در پیشرفت برخی کشورها، افزودند: کشور ما از مرزهای وسیع دریایی و همچنین سابقه طولانی در دریانوری برخوردار است، بنابراین قدرت و توانایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی باید در «شأن و تراز نظام اسلامی و تاریخ این کشور» باشد.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور قدرتمند نیروی دریایی در آب‌های آزاد را موجب افزایش قدرت و توانایی کشور خواندند و گفتند: عمق حضور در آب های آزاد باید افزایش یابد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نیرو، گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه و مستمر در دریاهای آزاد نسبت به تامین منافع ملی اقدام کرده و با نمایش اقتدار دریایی جمهوری اسلامی و ایجاد بازدارندگی، عمق حضور نظام اسلامی را فراتر از آب های منطقه‌ای افزایش داده است.

در این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

منبع: ایسنا

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام فرمانده بپیوندید:

icon-telegram

نظرات کاربران
علی کرمانی
11 آذر 1395

ما آماده ی دستور آقـــــاییم

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!