مستند مسابقه فرمانده

نیمه شعبان مبارک! با اقتدا به آن فرمانده قائم، «مسابقه فرمانده» را ادامه می دهیم.
نیمه شعبان مبارک! با اقتدا به آن فرمانده قائم، «مسابقه فرمانده» را ادامه می دهیم.
۰۲ خرداد ۱۳۹۵28

بسم الله الرحمن الرحیم

از دست دادن حاج محمد ناظری روزهای تلخی برای همه ما رقم زد. نبودن حاجی هنوز هم باورنکردنی است. اما سعی کردیم غم و دلتنگی هایمان را با یک عمر زندگی پرافتخار و نهایتا شهادت پر عزتش، تلطیف کنیم. ولی بعد دیدیم ما مانده ایم و مسابقه فرمانده ای بدون فرمانده… ناامیدی ها بود که هجوم می آورد… احوالی که در نظرات بسیاری از شما عزیزان نیز قابل مشاهده بود.

امروز ضمن عرض تبریک ولادت امام عصر (عج)، اعلام می کنیم مستند مسابقه فرمانده را با اقتدا به آن فرمانده قائم (عج)، و با استعانت از روح شهید ناظری عزیز و دعای خیر شما طرفداران، حتما ادامه خواهیم داد.

این در شرایطی است که طبیعتا برنامه ریزی ها برای سری جدید دچار تأخیر زیادی می شود و حتی این امکان وجود دارد که سری چهارم امسال تولید نشود، اما این خبر خوش را به دوستان نوجوانمان می دهیم که «فرمانده نوجوان» نیز حتما ساخته می شود.

لذا عزیزان علاقمند به شرکت در «فرمانده 4» و «فرمانده نوجوان» توجه داشته باشید که هنوز هیچ شرایط و زمان بندی برای ثبت نام تکمیلی و برگزاری آزمون های انتخابی مشخص نشده و به محض مشخص شدن، بلافاصله در سایت و تلگرام و اینستاگرام فرمانده اطلاع رسانی می شود.

بنابراین، مهلت ارسال ویدیو در مسابقه ویدیویی «فرمانده شو!» هم تمدید می شود و بزودی شرایط جدیدی را اعلام می کنیم تا راحت تر بتوانید در این مسابقه شرکت کرده و توانایی های خود را در معرض دید عموم قرار دهید.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
دوستدار فرمانده
09 خرداد 1395

سلام..از دوم خرداد تا حالا مطلب جدیدی توی سایت ندیدیم.اگه میشه بیشتر از شهید ناظری مطلب بزارین و اینکه مصاحبه هایی با همکارانشون راجع به ویژگی های شهید بزرگوار داشته باشین.

محمد بهرامی
07 خرداد 1395

با سلام
امیدوارم با ادامه این مسابقه روح فرمانده رو خوشحال کنید

Takavar
06 خرداد 1395

اگر امکانش هست پشت صحنه سری سوم رو پخش کنید خیلی ممنون از مسابقه جذاب و زیبایتان
روح پدر تکاوری ایران شاد

….
06 خرداد 1395

ببخشید می شه در سری چهارم دستیاران فرمانده عوض نشوند دستیاران با وفای فرمانده همه ی مارو یاد ایشان می اندازند و یاد ایشان را در دلها زنده نگه می دارند

ali
05 خرداد 1395

قابل توجه همه اعضا: آقایون دلتونو واسه این مسابقه خوش نکنین عضو گیری فقط تو سری دوم بودو تموم شد. حتی تو سری سوم واسه نفرات برتر نه لباس تکاوری اصل دادن و نه کلاه سبز تکاوریو دادن!!! فقط کلاه مشکی تکاوریو بدون نشان نیروی دریایی دادن!!!!! ظاهرا این فقط یه مسابقس……..

……..
05 خرداد 1395

سلام…میخواستم بدونم فصلِ سوم پشتِ صحنه داره؟؟؟
راستی اگه میتونین بابچه های سری سوم یه مصاحبه انجام بدین…ازخودشون و…بگن…دوستدارم درباره بچه های فصل سوم بیشتربدونم….❤❤❤❤من فصل سوم روازفصل یک ودوبیشتردوس داشتم…????????

جواد
05 خرداد 1395

با عرض سلام و خسته نباشین به شما عزیزان
بی اندازه منتظر شروع سری جدید هستم و برای شرکت در مسابقه لحظه شماری میکنم.

دوستدار فرمانده
04 خرداد 1395

سلام.خسته نباشید..برادر ما هر روز به سایت خوب فرمانده سر میزنیم به این امید که اخبار تازه ای از برنامه برامون داشته باشین.مخاطبان رو منتظر نگذارید.خیلی متشکرم.

traceur mostafa
04 خرداد 1395

سلام
ولادت حضرت مهدی (عج) را تبریک عرض میکنم. انشالله که روح آن شهید بزرگوار همیشه در آرامش باشد و مسابقه فرمانده هم پابرجا.

مصطفی
03 خرداد 1395

انشاالله که مسابقه مثل همیشه خوب و با کیفیت باشه تا بتونید سربازای فرمانده اصلی و تربیت کنید.

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!