مستند مسابقه فرمانده

سردار محمد ناظری به یاران شهیدش پیوست…
سردار محمد ناظری به یاران شهیدش پیوست…
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵145

«إنّا للّه و إنّا إلیهِ رَاجعُون»

در کمال تاسف و تاثر، سردار رشید اسلام حاج محمد ناظری، فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده محبوب مستند مسابقه “فرمانده”، بامداد امروز و در ایامی که متعلق به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) می باشد در منطقه نازعات درحین انجام مأموریت به یاران شهیدش پیوست.

این ضایعه دردناک را به خانواده گرامی این پاسدار جان برکف انقلاب و به همه همرزمان و همسنگرانش و همچنین علاقمندان و بینندگان مستند مسابقه فرمانده تسلیت می گوییم.

و از خداوند رحمان و رحیم همجواری وی با شهدای کربلا و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) را مسئلت داریم.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
ایمان
24 اردیبهشت 1395

امیدوارم بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم و افتخار ایران عزیز باشیم.فرمانده روحت شاد….

احمد
24 اردیبهشت 1395

ناراحتم

عاشق فرمانده
24 اردیبهشت 1395

سلام دوستان من ازنزدیک چندبارفرمانده رودیده بودم یادم هست باراول وقتی حاجی رو برامراسمی داخل مسجدامام جعفرصادق علیه السلام بندربستانه بابچه های مسجددیدیم چنان ابهت وتواضعی رودروجودشون دیدیم که همه یادجنگ وجبهه افتادیم حاجی بهم فرمودفلانی به من نگوسردار بگوحاج ممد این بهتره قربان تواضعت سردار.یه چندباردعوتمون کردبریم خدمتشون اما افسوس … کاش میرفتم حاجی روبرابارآخرمیدیدم. حاجی روحت باحضرت عباس محشورباشه ان شالله

رضا
23 اردیبهشت 1395

سه مطلب رو خواستم عرض کنم
اولا این که امروز حاج محمد رو اسکورت کردن نه تششیع ! چون بچه های دور حاجی با مشت و فشار و بد اخلاقی مانع نزدیک شدن مردم به پیکر پاک حاج محمد می شدن ، مخصوصاً در محلاتی
به طوری که مسئول امور هماهنگی مقام معظم رهبری رو وقتی گفتم بچه ها اجازه بدن برن کنار پیکر شهید با بی ادبی تمام بچه های حلقه زده دور پیکر حاجی تو محلاتی روبرو شدن!!!! که البته پس از چند دقیقه بنده به یکی دیگر از برادر های بزرگوار و عزیز گفتم و در نهایت این امر محقق شد… لطفا شما که با بچه های دریایی ارتباط مستقیم دارید به یک بزرگی از اون بزرگواران این مطلب رو انتقال بدید.
دوماً واقعا بچه های تکاور سپاه ، همه برای بار چندم یتیم شدیم! شهید جعفرخانی توی جاسوسان ، شهید شفیع پور تو سیستان کنار سردار شوشتری و اینهم از حاج محمد آقا … !
خدا هرچه زودتر مرگ مارو هم برسونه ان شاء الله
سوماً سری بعد مستند مسابقه باید جوری باشه که دشمن که با رفتن حاج محمد یه نفس آسوده کشیده ببینه همه چیز برای اونا بدتر هم شده چون حالا همین جوانان دارن تمرین میکنن تا انتقام حاج محمد رو از مسوبین اصلی شیمیایی شدن حاج محمد آقا ناظری یعنی آمریکا خبیث بگیرن و حالا همه برای رسیدن به این هدف تلاش میکنن….
خسته نباشید یاعلی مدد

جواد
23 اردیبهشت 1395

من امشب خبرو توی اخبار شنیدم.
باورم نشد تا اینکه سرچ کردم و تا عکس ایشونو دیدم مو به تنم سیخ شد.
شهادت مبارک دلاور.

سعید
23 اردیبهشت 1395

وقتی خبر رو شنیدم جا خوردم خیلی ناراحت شدم…..دلاور شهادت مبارک………

mahdi
23 اردیبهشت 1395

نام پدرشون رو تو همه اکانتاتون بذارید و سفارش کنید برای نماز لیله الدفن

حنا
23 اردیبهشت 1395

واقعا ناراحت شدم
ارور داده بودم اصن
چقد بد…به همه فرمانده ایا تسلیت میگم
سردار راحت ادامه داره…شهادتت مبارک!

سلمان
23 اردیبهشت 1395

وقتی خبر رو شنیدم مات و مبهوت شدم
ای کاش ایشون رو از نزدیک میدیدم
شهادت بر سردار عزیز مبارک

M.sadat
23 اردیبهشت 1395

از وقتی دیروز این خبر رو شنیدم تا الآن 10-15 باری هس که میام توی سایت ولی هربار اومدم یه چیز بنویسم گریم گرفته….هم ناراحتم که یکی از فرمانده های خوب کشورمون رو از دست دادیم و هم خوشحالم که شهادت نسیبشون شد….انشآلله مورد شفاعت امام حسین)ع( و حضرت عباس قرار بگیرند…

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!