مستند مسابقه فرمانده

آنونس سری جدید (3) مستند مسابقه فرمانده
آنونس سری جدید (3) مستند مسابقه فرمانده
۲۵ اسفند ۱۳۹۴18

سری سوم مستند مسابقه فرمانده نوروز 95 در شبکه افق پخش می شود.

آنونس زیبای این مسابقه جذاب و دیدنی را ببینید و برای دوستان خود ارسال کنید. با عضویت در کانال تلگرام فرمانده (telegram.me/farmande_tv) نیز می توانید اخبار و تصاویر و ویدیوهای فرمانده را دریافت و براحتی برای دیگران فوروارد کنید.

این فصل از مسابقه فرمانده مانند سری دوم در جزیره فارور و با شرکت 10 جوان شجاع و ماجراجو ساخته شده است. اما صدها نفر از علاقمندان به شرکت در این مسابقه قبلا در سواحل زیباکنار دریای خزر و شهرک سینمایی دفاع مقدس تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در اولین قسمت های مستند مسابقه فرمانده شاهد رقابت آنان نیز خواهید بود. رقابتی که نهایتا منجر به انتخاب 10 شرکت کننده مسابقه فرمانده شد.

فرمانده در تعطیلات نوروز و همه روزه از شبکه افق پخش می شود. ساعت پخش نیز بزودی مشخص و در سایت و شبکه های اجتماعی اطلاعرسانی می شود.

نظرات کاربران
دیدگاه‌های تازه‌تر »
aaa
16 فروردین 1395

سلام.میشه برای کلیپ هاتون امکان دانلود بزارید؟؟؟؟

مهرداد
16 فروردین 1395

برنامه کیفیت ساخت خوبی داره و مشخصه که اتاق فکر خوبی پشت برنامه هست.

احمد
15 فروردین 1395

سلام از ساخت چنین برنامه خوبی ازتون تشکر میکنم

فاطمه
15 فروردین 1395

سلام خدا قوت . بسیار …..برنامه زیبا و جذابی هست. به جوانان ایرانی و همچنین به رزمندگان صبور و مؤدب کشور باید افتخار کرد.واقعا جای همچنین برنامه ای در سیمای جمهوری اسلامی ایران خالی بود. از شبکه افق هم بسیار بسیار تشکر می کنم که تشکر بنده فایده نداره فقط دعاشون می کنم که زیر سایه امام زمان (عج)باشند و برنامه هاشون پربارتر بشه و خسته نشوند. از همه دست اندرکاران برناهه پرشور فرمانده نیز سپاسگزارم. کاری به جز دعا ازم بر نمیاد دعا می کنم همیشه دست خداوند بالا سرتون باشه و همیشه از حمایت خداوندو چهارده معصوم بهرهمند باشید.

زهرا نادری
15 فروردین 1395

با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران مستند مسابقه فرمانده بنده با توجه به اهمیتی که برای هزینه های صرف شده برای ساخت این مجموعه قائل هستم، لازم دیدم نظر خود و دوستان را درباره کیفیت ساخت برنامه عرض نمایم. با توجه به آیتم های جذاب برنامه، قاب های بسته و نزدیک و فوکوس دوربین بر روی افراد به جای گرفتن نمای باز و نمایش دادن فرایند مسابقه مانند تیراندازی و….و تدوین قطعه قطعه و پرش دوربین از روی فردی بر فرد دیگر در هنگام تماشای کار آسیب جدی به برقراری ارتباط تماشاگر با مستند میزند و شاید وزنه ی جذابیت آیتم ها بیشتر تماشاگر را با خود برای دنبال کردن برنامه همراه کند و این اتفاق میتواند در صورت تکرار یک آیتم و از بین رفتن جذابیت تازگی و تو بودن آیتم باعث شود که تماشاگر دیگر با مستند همراه نشود و با توجه به وقت، انرژی و هزینه ای که برای این برنامه شده است جای ناراحتی دارد که چنین اشکالاتی وجود داشته باشد. با تشکر
خدا قوت

متخصص!!!
14 فروردین 1395

از جناب فرمانده خواهش می کنم اگه امکانش هست یک مسابقه ای هم بین جوانان فارغ تحصیل از دانشگاههای افسری ترتیب بدهند تا شاهد فرزندان رشید نظام باشیم که بنده فکر می کنم که مسابقه ای بسیار مهیج و دیدنی بین فرزندبرومند کشور باشد./.

متخصص!!!
14 فروردین 1395

سلام،اولاًشبکه افق بسیار بسیار شبکه خوبی است (البته اگه نره دنبال سریالهای آبکی وخودشون رو راحت کنن و باخریدن چند سریال اماده وبی دردسر) خصوصاً مسابقه فرمانده که نشان گوشه ایی از توانمندی دلاور مردان وبچه های ایرانی است ان شاءالله که سرداران رهبری و به خصوص شخص فرمانده و همه شیربچه های ایران زمین سلامت باشند./.

سیروس
14 فروردین 1395

سلام علیکم
من آبان ۹۴ ثبت نام کردم سری چهارم کی برگزار میشه؟!!

محمد عباس زاده
13 فروردین 1395

سلام ادمین عزیز.
می خواستم ببینم تا الان چند نفر ثبت نام کردن
وقتی دعوت شدیم برا مسابقه باید چند نفرو باید پشت سر یزاریم
تابریم مرحله بعد.
یاعلی

حمید
03 فروردین 1395

عالیییییییییییییی درود بر رزمندگان اسلام

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!