مستند مسابقه فرمانده

نمایش فصل شیدایی ویژه هواداران مسابقه فرمانده

به برکت ماه مبارک رمضان مسابقه فرمانده شما و همراهانتان را به تماشای رایگان نمایش فصل شیدایی و بازدید از غرفه فرمانده با حضور دستیاران فرمانده و عوامل تولید دعوت می کند.

زمان : شنبه 6 تیر ماه 94 از ساعت 18:30 تا نیمه شب به صرف افطار

مکان : تهران – انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک

 جهت رزرو بلیط رایگان فقط رقم تعداد نفرات خود را به شماره 30004001100094 ارسال کنید.

مهلت رزرو: تا سحر چهارشنبه 3 تیر

معرفی نمایش بزرگ فصل شیدایی

فصل شیدایی پرمخاطب ترین نمایش کشور است که در شهرهای مختلف و همچنین کشور عراق بارها برگزار شده است. نمایشی با محوریت آموزه های دینی و اعتقادی که به صورت میدانی اجرا می شود به گونه ای که تماشاچیان در محلی مستقر می شوند که در میان تپه ها و کوه های اطراف احاطه شده است و ادوات نمایش در تپه های اطراف تماشاچیان قرار دارد و به این ترتیب نمایش پیرامون تماشاچیان اجرا می شود. کشتی بزرگی برگرفته از کشتی نوح که راوی ماجرای حضرت نوح است تا غار حرا، اردوگاه امام حسین (ع)، تل زینبیه و غیره دکورهایی هستند که به این منظور طراحی شده اند و نمایش در نهایت به روزگار دفاع مقدس و تانک و موشک و هواپیما منتهی می شود که با مانور و انفجار همراه است. مانوری که از نیم متری سمت چپ جایگاه تماشاگران آغاز و تا رأس کوه پیش می رود. در دل داستان نمایش فصل شیدایی، قصه تهران در روزهای جنگ به تصویر کشیده می‌شود، قصه بچه‌های محله شمیرانات که قدم به میدان‌های نبرد گذاشتند و جان خود را در راه وطن فدا کردند.

سعید اسماعیلی کارگردان نمایش «فصل شیدایی» با اشاره به خاص بودن نورپردازی این نمایش گفت: اتفاقات این نمایش در شکل و اندازه واقعی خودش صورت می‌گیرد؛ زمانی که جنگ و جبهه را می‌بینید واقعی است، کشتی حضرت نوح را بزرگ و نسبتاً واقعی طراحی کردیم. ما صاعقه در حد واقعی و باران نیز داریم.

فصل شیدایی شاید کمتر معادلی در طول تاریخ نمایش داشته باشد و تجربه‌ای جدید را مقابل دیدگان شما قرار می دهد.

دستیاران فرمانده و عوامل تولید مسابقه فرمانده شنبه ششم تیر منتظر دیدار شما در این برنامه جذاب هستند. ظرفیت این برنامه 5000 نفر است و می توانید با خانواده و همراهان در آن شرکت کنید، لطفا فقط رقم تعداد نفرات خود را به شماره 30004001100094 پیامک کنید. مثلا اگر چهار نفر هستید که قصد آمدن به این برنامه را دارید در پیامک فقط بنویسید: 4

شنبه 6 تیر 1394 تماشای رایگان نمایش زنده و بی نظیر فصل شیدایی به صرف افطار و بازدید از غرفه فرمانده با حضور دستیاران فرمانده و عوامل تولید. انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک

به امید دیدار