مستند مسابقه فرمانده

برنامه جدید انتخاب شرکت کنندگان سری سوم مسابقه
برنامه جدید انتخاب شرکت کنندگان سری سوم مسابقه
۰۹ خرداد ۱۳۹۴152

همزمان با پخش سری دوم مستند مسابقه فرمانده در شبکه افق سیما از تعطیلات نوروز 94 تا پایان مهلت ثبت نام یعنی 31 اردیبهشت، حدود 15 هزار نفر برای شرکت در سری سوم مسابقه ثبت نام کرده اند.

بررسی های آماری نشان می دهد اکثریت ثبت نام کنندگان بین 20 تا 30 سال سن دارند، اغلب دانشجو و درای مدرک دیپلم و لیسانس هستند و استان های تهران، خراسان و اصفهان بیشترین متقاضی را داشته اند. همچنین 70 درصد متقاضیان مجرد هستند.

پیش از این اعلام شده بود که از همه ثبت نام کنندگان برای مصاحبه دعوت می شود اما با توجه به فراوانی متقاضیان و پس از بررسی محدودیت های موجود، برنامه ریزی جدیدی انجام شد که شامل مراحل زیر است:

مرحله اول: ارسال اطلاعات تکمیلی

بزودی با ایمیل و پیامک از مردان 17 تا 35 ساله که فرم ثبت نام را پر کرده بودند دعوت می شود تا با مراجعه به سایت اطلاعات کامل تری برای ما ارسال کنند. ارسال سه عکس و ارسال یک ویدیوی حداکثر 2 دقیقه ای که در آن به معرفی خود و توانایی ها و ویژگی های منحصر بفرد خود می پردازید از جمله اطلاعات جدیدی است که مورد نیاز خواهد بود. این مرحله تا پایان خرداد ادامه خواهد شد.

مرحله دوم: مصاحبه

با توجه به اطلاعات ارسالی مرحله اول، 1000 تا 2000 نفر برای انجام مصاحبه انتخاب می شوند و مصاحبه ها به احتمال زیاد در ماه مبارک رمضان انجام می شود. از میان مصاحبه شوندگان 10 شرکت کننده نهایی تا اواسط شهریور انتخاب می شوند و اواسط پاییز جهت انجام مسابقه اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر امکان برگزاری مسابقه برای خواهران گرامی وجود ندارد اما خواهرانی که ثبت نام کرده بودند و همچنین برادرانی که خارج از محدوده سنی مورد نظر بوده اند، عضو باشگاه فرمانده هستند و برای خبرها و رویدادهای بعدی با ما در ارتباط باشند.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
محسن
14 تیر 1394

میشه در مورد جوایز،هم نقدی هم جایزه ی ویژه که ارزشش به نظر من از جایزه ی نقدی بیشتره یعنی گرفتن کلاه سبز نیروهای ویژه توضیح بیشتری بدین؟

محسن
14 تیر 1394

سلام و خسته نباشید به همه.
کاش میگفتین که از هر استان چند نفر ثبت نام کردن که آدم شانسش رو میدونست چند درصده.
در ضمن شما که اینهمه زحمت کشیدین کاش امکان دانلود مستند رو روی سایت خودتونم میذاشتین.

ارشد آذری
12 تیر 1394

ضمن عرض سلام و خداقوت خدمت همه عزیزان زحمت کش برای تهیه این برنامه زیبا
میخواستم از اینکه با این طرح زیبا تونستید یه شور و شوق و انگیزه تلاشی بین جوونها و خانواده ها بوجود بیارید بهتون تبریک بگم و ازتون تشکر کنم .واقعا با وجود اینکه شما هدفتون رو قرار گرفتن افراد عادی در شرایط خاص معرفی کردید خیلی نتایج دیگه هم برای عزیزانی که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند بوجود آوردید و پیش زمینه ای شده تا خیلی از افراد جامعه که با این مسابقه آشنایی پیدا کردن تلاششون رو برای بالا بردن تواناییهاشون افزایش بدن تا شاید بتونن توی یه چنین برنامه ای به کار بگیرن یا تو شرایط خاصی که توی زندگیشون ممکنه پیش بیاد موفقتر عمل کنن. امیدوارم سایر مسئولان که وظایفشون ایجاد نشاط و افزایش انگیزه برای تلاش بیشتر بین مردم جامعه هست از این ایده خوب الگو برداری کنن و تو پیشرفت بیشتر جامعه نقش ایفا کنن.

حسین رمضانی
11 تیر 1394

سلام
آیا مصاحبه که گفتین تو ماه رمضان انجام میشه صورت گرفته؟؟؟
اگه انجام شده تو نمایش شیدایی بوده؟؟ آخه شما گفتین اون مجلس ربطی به انتخاب نداره آخه ما که شهرستانی هستیم تو ماه رمضون چطوری میومدیم
ینی الان مصاحبه صورت گرفته؟؟؟
لطفا اگه میشه جواب بدین

صادق پورشافع
10 تیر 1394

سلام شما گفتید در ماه رمضان برایه مصاحبه تماس میگیرید یه اس ام اس دعوت به افتاری برام اومد از طرف فرمانده و گفتین تعداد خودتونو اعلام کنین من به همون شماره اعلام کردم ولی دیگه هیچی جواب واسم نیومد چه مکانی واسه افطاری کجا کدوم قسمت و شهر نکنه تو اون افطاری کسانی اومد و مصاحبه شدن و ما محل نشدیم با اینکه غریق نجات بودم دریایی صخره نوردی انجام دادم و غیره عکسش و فیلمو ارسال کردم انتخاب نشدیم؟؟؟؟

سعید اشراقی
09 تیر 1394

سلام .
بنده جز اولین افرادی بودم که بعد از عید به محض گذاشتن فرم ثبت نام رو سایت ثبت نام کردم ولی نمیدونستم باید بازم فرم تکمیلی پر کنم ایمیل و پیامکی هم در این مورد برام نیومد و موقعی فهمیدم باید فرم تکمیلی پر کنم که یک روز از مهلتش گذشته بود در ضمن روزی که من ثبت نام کردم اصلا صحبتی از فرم تکمیلی نشده بود تو سایت .اطلاع رسانی هم خیلی ضعیف بود تو این زمینه حالا باید چیکار کنم؟تو رو خدا حذفم نکنین من 3 ماهه که منتظرم. خواهشا رسیدگی کنین.

پژمان دهقانی
03 تیر 1394

ان شا الله پاییز جزیره هستم

اسماعیل ازادیان
01 تیر 1394

سلام خسته نباشید مصاحبه کجاست چندروز طول میکشه

سید حمید بزرگواری
31 خرداد 1394

با سلام
امکانش هست ، برای استان خراسان رضوی که خیلی شرکت کننده داره ، در شهر مشهد مصاحبه گرفته بشه؟

رضوان
30 خرداد 1394

واقعا متاسفم که تمامی این برنامه ها فقط برای مرد هاست وبرای زن ها چنین مسابقه هایی در نظر گرفته نمی شود !!!!!!!!!!!
من به شدت ناراحت وعصبانی هستم این نوعی تبعیض است .

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!