مستند مسابقه فرمانده

فرمانده، سرزمین رؤیاهاست
۲۶ اسفند ۱۳۹۷4

سری جدید مستند مسابقه فرمانده را از اول فروردین 98، هر شب از شبکه 3 سیما (ساعت 18)، شبکه مستند (ساعت 21)، شبکه افق (ساعت 17) و سایت فیلیمو تماشا کنید.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام فرمانده بپیوندید:

icon-telegram

نظرات کاربران
صبا
06 فروردین 1398

سلام. جایزه ی این مسابقه چی هست؟تابه حال ندیدم مطرح بشه

سلام فرمانده
04 فروردین 1398

سلام. این کامنت ها رو نمیذارم که منتشر بشن. بخاطر علاقه زیادی که به برنامه دارم میخوام کمک کنم نقاط ضعف و قوتش بیشتر مورد توجه قرار بگیره و در فصلهای بعدی پوشش داده بشه و کاملتر و هیجان انگیزتر بشه. باتوجه به اینکه میدونم نظرم روی سایت قرار نمیگیره و تنها به این امید که شاید به چشم سازندگان مسابقه فرمانده بیاد می نویسم.
اول اینکه حذفیِ آیتم کویر به قول خودش واقعا با نامردی رد شد.. حذف با رای رقبا؟! اونهم در مسابقه ای به این اندازه سخت؟! از دستیار نجیب فرمانده بعید بود، حس می کنم ایشون دیگه مثل سری اولی که وارد این عرصه شدن نیستن. پرخاش و بی احترامی به شرکت کنندگان در مسابقه درشرایطی که دوستان، آشنایان و خانواده هاشون شاهد این مسئله هستن.. بنظرم ایشون بتدریج اجرای وظیفه شون رو دارن نمایشی و تلویزیونی میکنن و از اهداف برنامه دور شدن، و حالا هم این نحوه حذف یک شرکت کننده ی قابل و درست و حسابی! یعنی از این بی حساب و کتاب تر نمیشد این بنده ی خدا رو دکش کرد.. همه تلاشهای این بچه با یه تصمیم اشتباه سوخت!.. بدلیل عشقی که به این برنامه دارم از صمیم قلب آرزو می کنم ازش سلب اعتماد نشه..

سلام فرمانده
02 فروردین 1398

سلام. از اینکه برنامه رو برای تعطیلات نوروز آماده کردید متشکرم. در مورد قسمت اول بنظرم حذفی های آیتم جنگل ناعادلانه بود. همه اونهایی که تو این مرحله رفتن کنار کسانی بودن که به کار گروهی اعتقاد داشتن و کم کاری نکردن و فقط بدشانسی آوردن.. ولی درعوض یکی مثل مهرداد رفت بالا!

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!