مستند مسابقه فرمانده

افکارسنجی بزرگ و نهایی «فرمانده 4»
افکارسنجی بزرگ و نهایی «فرمانده 4»
۲۴ خرداد ۱۳۹۷112
مهلت شرکت در این نظرسنجی به پایان رسیده است.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
نسرین اسلامی
12 شهریور 1397

با عرض سلام و خسته نباشید
بنظرم مسابقه جذاب و دیدنی هستش اما نفرات توان رقابتشون به هم نزدیک نیست اگر در مرحله ثبت نام بیشتر سخت گیری بشه هنگام مسابقه رقابت بهتری میبینیم
با تشکر

محمد صادق اسدالهی فرد
12 شهریور 1397

با سلام و احترام و با تشکر از زحمات عوامل مسابقه فرمانده، بسیار عالی بود.
به نظر بنده بهتر است در صورت امکان این مسابقات ابتدا در سطح استانی و توسط سپاه یا نیروهای مسلح همان استان برگزار شود و در سطح بعدی نفرات برگزیده استان به مسابقات کشوری اعزام شوند.

موفق و موید باشید.

معصومه محرمی
12 شهریور 1397

سلام و خداقوت..
خیلی برنامه خوبیه و مخصوصا اجرا در چابهار شهر ما خیلی جذابترش کرده و باعث افتخاره برای وجود چنین جوانان دانا و توانایی در وطن..موفق باشید

علی علافیان بادی
11 شهریور 1397

با سلام و احترام . نوجوانی 16 ساله هستم . درخواست شرکت در مسابقه را دارم و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارم و دان 1 رشته رزمی جیت کان دو را دارم و توانایی های بسیاری در زمینه کار با سلاح سرد مثل نانچیکو و چوب کوتاه و … و ژیمناستیک حرفه ای و … دارم . لطفا هرکاری از دستتان بر می آید انجام دهید و مایلم فیلم های توانایی هایم را برایتان بفرستم اگر مایل باشید .

مجتبی پرهون
07 شهریور 1397

۱. بایستی یک هیئت داوران قوی برای این مسابقه در نظر بگیرید . به صرف داوری یک نفر فرمانده، کار جالبی تهیه نمیشود . این که در بعضی قسمت ها می بینیم به رای فرمانده اعتراض می شود برای این است که یک نفر به تنهایی – گرچه با تکاوران مشورت می کند و شاید در برنامه نمایش داده نشود – کار داوری را انجام می دهد.
۲. بایستی فاکتورهای نمره دهی به نفرات هر گروه مشخص شود تا راحت تر بتوان در مورد مهارت اشخاص ، تصمیم گیری کرد و بیننده بهتر قضاوت برنامه را بپذیرد.

سپهر
01 شهریور 1397

ای دوره هم خوبه ولی بعضی از مسابقاتی که در زمان فرمانده اول که برگزار میشد اونارم بیارین بهتر میشه

مهدی عبدلی
21 مرداد 1397

*عملیات نجات یک شخص مهم از تیم مقابل شامل تعقیب و گریز با متور در جاده که شامل تیر اندازی هم میشود. *حمل کوله پشتی سنگین حاوی تجهیزات با دوچرخه تا مسافت سی کیلومتر. *تست شجاعت به این شیوه که فرد کاملا تنها بدون چراغ قوه حتی بدون عوامل فیلم برداری وارد جنگلی دور از شهر شده و تا صبح آنجا سر کند، فیلم برداری از عملکرد او هم بدون اطلاع او از حظور عوامل و کاملا مخفیانه باشد.

سورنا
16 مرداد 1397

سلام …فرمانده
برای مهیج تر شدن مسابقات اینده تیم های رزمی از پهباد و کنترل ان استفاده کنند.حداقل از پهباد فیلم برداری برای شناسایی مواضع حریف بهره ببرند.

سلام فرمانده
31 تیر 1397

خدا قوت به همه عوامل تولید مستند مسابقه فرمانده. آیتم های این سری آخری بیشتر و جالبتر بود. با اینحال نمیدونم چرا احساس میکنم دو فصل قبلی که در جزیره فارور برگزار شد هیجان و جذابیت بیشتری داشتن. این نکته برای خودمم عجیبه! البته شاید دلیلش این باشه که با اضافه شدن آیتم های جدید فرصت زیادی برای آشنایی با شرکت کنندگان در مسابقه و نزدیک شدن به روحیات و شخصیتشون وجود نداشت، در نتیجه بیننده نتونست با این افراد همراه بشه. بنظرم کاراکتر شرکت کنندگان در دو فصل قبل بیرونی تر بود و مخاطب راحتتر میتونست باهاشون ارتباط برقرار کنه. نکته دوم اینه که در فصل آخر بعضی از صحنه ها زیاده از حد شلوغ و پیچیده شده بود بطوریکه نمیشد موقعیت افراد رو در صحنه بدرستی تشخیص داد. در آخر فکر میکنم زمان پخش باید برگرده به حالت سابق و تعطیلات عید نوروز، حتی مثل سری اول جزیره فارور بصورت روزانه پخش بشه و فاصله ای بینش نیفته.

داود نیرومند
27 تیر 1397

سلام خسته نباشید واقعا برنامه خوبیه عالی هست خیلی دوست دارم شرکت کنم امیدوارم قبول بشم

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!