مستند مسابقه فرمانده

شاهین در اقدامی شجاعانه جان دو نفر را نجات داد و به شدت آسیب دید

باخبر شدیم که شاهین، یکی از شرکت کنندگان خوب فصل سوم مسابقه فرمانده، هفته گذشته در جریان یک آتش سوزی که در فردیس کرج رخ داد حین کمک رسانی به محبوس شدگان در ساختمان، دچار سانحه شد و از ناحیه دست به شدت آسیب دید.

شاهین در همین ارتباط به سایت فرمانده گفت:

«شنبه (7 اسفند) بعد از ظهر همراه با یکی از دوستانم در فردیس کرج بودیم که آتش سوزی در طبقه پایین یک ساختمان رخ داد که به سمت طبقات بالاتر رو به گسترش بود. دوخانم درطبقه سوم گیر افتاده بودند و در اثر دود غلیظ در وضعیت خطرناکی قرار داشتند. چون ساختمان شمالی بود فاصله ماشین آتشنشانی تا ساختمان زیاد بود و نردبان فقط تا طبقه دوم می رسید. با همکاری آتش نشان ها از نردبان بالا رفتم و از طبقه دوم تا سوم را از نمای ساختمان بالا رفتم تا رسیدم به طبقه سوم و موفق شدم کپسول اکسیژن را به آن ها برسانم که خدا را شکر باعث شد زنده بمانند، اما لحظه ای که کپسول را به آن ها دادم دستم را به نرده ای گرفته بودم که ناگهان کنده شد و من از طبقه سوم به ارتفاع ١٢ متر سقوط کردم که دست چپم خرد شد اما خدا را شکر که زنده ماندم و خوشحالم که توانستم جان افراد دیگری را هم نجات دهم.»

شاهین که برای جراحی دستش به مدت 5 روز در بیمارستانی در تهران بستری بود، افزود: «پس از ترخیص از بیمارستان، مسئولین شهری و شهروندان فردیس من را مورد تقدیر قرار دادند که ممنونشان هستم و امیدوارم چنین حوادثی دیگر تکرار نشود و همه هموطنانم در سلامت و آسایش زندگی کنند»

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام فرمانده بپیوندید: