مستند مسابقه فرمانده

دیدار فرماندهان نداجا با رهبر انقلاب به مناسبت روز نیروی دریایی

جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش به مناسبت هفتم آذر، روز نیروی دریایی با رهبر انقلاب دیدار کردند. فرمانده معظم کل قوا، پیشرفت‌ها و توانایی‌های نیروی دریایی در ابعاد مختلف نیروی انسانی، فرماندهی و فنی را ستودنی و قابل توجه خواندند و با تأکید بر «اهمیت به سرانجام رساندن برنامه‌ها» و «استحکام و پرهیز از شتابزدگی در کارها»، خاطرنشان کردند: لازمه بر طرف کردن کمبودها، «همت بلند» و «تسلیم نشدن در مقابل محدودیت ها» است.

به گزارش سایت فرمانده و به نقل از ایسنا، در این دیدار که روز یکشنبه ۷ آذر برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اهمیت صنعت دریانوردی در پیشرفت برخی کشورها، افزودند: کشور ما از مرزهای وسیع دریایی و همچنین سابقه طولانی در دریانوری برخوردار است، بنابراین قدرت و توانایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی باید در «شأن و تراز نظام اسلامی و تاریخ این کشور» باشد.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور قدرتمند نیروی دریایی در آب‌های آزاد را موجب افزایش قدرت و توانایی کشور خواندند و گفتند: عمق حضور در آب های آزاد باید افزایش یابد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نیرو، گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه و مستمر در دریاهای آزاد نسبت به تامین منافع ملی اقدام کرده و با نمایش اقتدار دریایی جمهوری اسلامی و ایجاد بازدارندگی، عمق حضور نظام اسلامی را فراتر از آب های منطقه‌ای افزایش داده است.

در این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

منبع: ایسنا

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام فرمانده بپیوندید: