مستند مسابقه فرمانده

افزایش پهپادهای نظارتی در مرزهای کشور
افزایش پهپادهای نظارتی در مرزهای کشور
10 آبان 13950

فرمانده مرزبانی ناجا از برنامه‌ریزی برای افزایش پهپادهای نظارتی در مرزهای کشورمان خبر داد.

سردار قاسم رضایی، درباره استفاده از پهپادها در مرزهای کشور اظهارکرد: در بعضی از نقاط که ضروری می‌دانیم، از تکنولوژی‌های مختلف چون پهپاد برای نظارت در مرزها استفاده می‌کنیم و بهره و نتایج خوبی هم از آن گرفته‌ایم.

وی با بیان این که استفاده از پهپادها و دیگر تکنولوژی‌ها در مرز با توجه به شرایط و نیاز هر منطقه است، گفت: درصدد این هستیم تا در هر منطقه‌ای که نیاز به این تکنولوژی وجود دارد، از آن استفاده کنیم و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص افزایش پهپادها نیز انجام شده است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان این که در سال‌های اخیر، استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز در مرزها افزایش یافته است، افزود: عمده این تجهیزات، تولید داخل بوده و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز داشته است.

رضایی در مورد آمادگی مرزبانان و همچنین وضعیت امنیتی مرزهای کشور نیز گفت: توطئه های استکبار و فتنه انگیزی آنها کشورهای همسایه ما را در بر گرفته و ما برای رهایی کشورهای منطقه از این فتنه ها دعا می کنیم؛ مرزبانان کشور با رصد دقیق، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی بالا در وضعیت بسیار خوبی برای مقابله با هر تهدیدی هستند و مرزهای کشور در امنیت کامل است.

منبع: ایسنا

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!