مستند مسابقه فرمانده

آمار ثبت نامی ها به 10 هزار نفر رسید، مهلت ثبت نام تا آخر خرداد
آمار ثبت نامی ها به 10 هزار نفر رسید، مهلت ثبت نام تا آخر خرداد
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴50

سری سوم مستند مسابقه فرمانده پاییز 94 تولید می شود و نوروز 95 از شبکه افق پخش خواهد شد. ثبت نام از متقاضیان شرکت در سری جدید همزمان با پخش سری دوم در ایام نوروز 94 آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد. تا کنون 10 هزار نفر برای شرکت در مسابقه ثبت نام کرده اند. سایر افراد علاقمند تنها با ارسال فرم ثبت نام مسابقه از طریق سایت فرمانده می توانند اقدام کنند. اما لطفا پیش از ثبت نام به شرایط عمومی و سایر نکات مربوطه که در صفحه سؤالات متداول سایت مطرح شده است توجه کنید.

متقاضیان باید مرد و در محدوده سنی 17 تا 35 سال باشند. در سلامت کامل و با آمادگی جسمانی مناسب. تنها مهارت شنا الزامی است که بلد بودن آن در سطح عادی قابل قبول است اما افرادی که شنا بلد نیستند، لطفا ثبت نام نکنند. متقاضیان نباید در هیچ سازمان نظامی شاغل باشند. و شرکت کننده ها در مدت برگزاری مسابقه و فیلمبرداری یعنی 40 شبانه روز باید به صورت تمام وقت در جزیره فارور و در اختیار عوامل سازنده باشند.

ثبت نام مسابقه فرمانده

بعد از شرایط عمومی، مهارت های خاصی مانند تیراندازی و صخره نوردی همراه با هوش و روحیه کار تیمی و انگیزه بسیار قوی از مهمترین معیارهای انتخاب 10 شرکت کننده نهایی از میان بیش از 10 هزار متقاضی عزیز خواهد بود که کار بسیار دشواری است. قطعا افراد لایق بیش از 10 نفر خواهند بود که در صورت ادامه تولید این برنامه مجددا فرصت شرکت در مسابقه را خواهند داشت.

کلیه متقاضیانی که شرایط عمومی شرکت در مسابقه را داشته باشند اواسط تابستان برای انجام مصاحبه دعوت خواهند شد. مصاحبه در شهر تهران انجام می شود. ثبت نام و مصاحبه هیچ هزینه ای ندارد اما هزینه ایاب و ذهاب و اقامت شهرستانی های عزیز برعهده متقاضیان است. پس از مصاحبه و تا پایان تابستان 10 شرکت کننده نهایی انتخاب می شوند و پاییز به مدت 40 روز به جزیره فارور خلیج فارس اعزام می شوند. تمامی هزینه های رفت و برگشت و اقامت شرکت کنندگان در جزیره فارور بر عهده سازندگان برنامه است و شرکت کنندگان هیچ هزینه ای متحمل نخواهند شد.

شرکت کنندگان در مسابقه بسته به رتبه کسب شده جایزه نقدی دریافت می کنند و نفرات برتر علاوه بر جایزه نقدی بنا به تشخیص فرمانده نیروهای ویژه دریایی از امکان ورود به این نیروها نیز برخوردار شده و کلاه سبز تکاوری دریافت می کنند.

اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه برگزاری مصاحبه از طریق سایت فرمانده (www.farmande.tv) در اختیار مخاطبان و ثبت نام کنندگان عزیز قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
سیدسعیدحسینی
10 تیر 1394

با سلام و عرض ادب و خسته نباشی خدمت شما سروران عزیز.واقعا مسابقه جالب و هیجانی ای تدارک دیدید که احسنت میگیم به شما.
من 27 سالمه برادرم پدرم و خودم غریق نجات هستیم و شنا حرفه ای انجام میدم..بچه نظامی هستم و آشنایی کامل به تیراندازی دارم و رشته ورزشیم هم تیراندازی بوده انگیزه ام هم بسیار بسیار بالاست از نظر بدنی هم به اون آمادگی بالا میرسم به زودی امیدوارم بتونم جزو 10 نفر سری چهارم باشم چون بی صبرانه مشتاقم..کار با جی پی اس قطب نما شاخص های طبیعی در طبیعت برای شناسایی موقعیت و جهت هارا حرفه ای بلدم.نقشه خونی رو از کودکی فرا گرفتم.تشخیص فاصله را کلا بلدم آشنایی کامل دارم به نحوه استفاده از میل دات و میل نامبر در اسکوپ تک تیر اندازی..همه اینها هست فقط کمی شانس و لطف خدارا میخوام برای انتخواب در سری چهارم..توکل برخدا…دوستان برام دعا کنین قبول بشم جزو 10 نفر بشم از اینجا قول میدم اول نشم دوم میشم حتما گرچه میدونم خیلی سخته اما منم سخت تمرین میکنم..توکل برخدا

علی
10 تیر 1394

سلام من کد رهگیری را دریافت کردم منتظر باشم یعنی ثبت نام من تکمیل شده؟

محمد جعفر براری فندری
09 تیر 1394

کسانی فرم تکمیلی راپور کرد جواب که میاد

عارف
08 تیر 1394

سلام و عرض احترام به همه ی دوستان و عوامل فرمانده
من توانایی های زیادی دارم که نتونستم بنویسم یا فیلمش رو بگزارم.مثلا قهرمانی استان در شنا. میخواستم بدونم تاثیری داره یا اینکه شما از همه مصاحبه میگیرین؟

امیرصوفی
07 تیر 1394

سلام خسته نباشیدکی با خبرمیشیم انتخاب شدیم برامصاحبه یانه؟ممنون

جواد
04 تیر 1394

با سلام خدمت شما سروران عزیز ….
من بیام از خدم تعریف کنم ک چیز خوبی نیست ولی حق دادنی نیست و گرفتنیه ….
ومیدونم اگه پارتی بازی نباشه و روابط بر ضوابط غلبه نکنه حتما شانس حضور واسه همه اون افراد منحصر به فرد هست !!! اون کسایی که واقعا تکاوری در خونشون هست ….
اگه فرمانده عزیز ناراحت نمیشه با جسارت بگم بیشتر افرادی که من در مسابقات می بینم شرکت میکنند البته از نظر بنده اینها اصلا در سطح این مسابقات نیستند …. من فکر میکردم که از روی ناچاری اینهارو توی مسابقات
اوردند …
منتظر حضور پر رنگ …. هستم

ابراهيم
28 خرداد 1394

من مدت 8-9 است از سپاه اخراج شده ام به علت غیبت بالای 6 ماه .
آیا میتوانم در مسابقه شرکت کنم.
باتشکر

رضا
26 خرداد 1394

باسلام
گزینش از بچه های شهرستان بهتر توی شهرستان خودشون باشه یا حداقل گزینش در چندشهر بزرگ دیگه هم انجام بشه تا برای اومدن به تهران روی بچه های شهرستان از نظرهزینه ایی فشاری نباشه .
باتشکر.

علی اسماعیلی
23 خرداد 1394

من علی اسماعیلی هستم یه جنگجو به قول یه هنرمند میگه مهم این نیست که جقد ضربه بخوری.مهم اینه مقاومت کنی.مهم این نیست جقد ضربه بخوری مهم این ادامه بدی.دراین صورت که خودتو باور کنی.

s-507
20 خرداد 1394

عذر خواهم تمام شرکت کننده هایی که قبول میشن در مسابقه حضور داشته باشند 40 شبانه روز اونجا هستند یا حذف شده ها میتونند برگردن ؟

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!