مستند مسابقه فرمانده

پخش فصل دوم فرمانده از شبکه 3
پخش فصل دوم فرمانده از شبکه 3
۱۰ شهریور ۱۳۹۴26

فصل دوم مستند مسابقه فرمانده از شبکه 3 سیما در حال پخش است.

این مسابقه جذاب که به رقابت شرکت کنندگان در امور نظامی و تحت نظر یک فرمانده نظامی می پردازد، هر روز در ساعات 2 بامداد و 4 بعد از ظهر از شبکه سوم سیما پخش می شود. این مسابقه تلویزیونی در جزیره فارور خلیج فارس ساخته شد و شامل ده قسمت است که 10 شرکت کننده تحت نظر سردار محمد ناظری فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه مستقر در جزیره فارور به رقابت با هم می پردازند و در هر قسمت بنا به نظر فرمانده و دستیارانش علی مولایی و امیر عطایی یک نفر حذف می شود.

ده قسمت این مستند مسابقه عبارتند از:

قسمت اول: ورود به جزیره
قسمت دوم: سفر به بنی فارور
قسمت سوم: گریم و شناسایی
قسمت چهارم: تیراندازی
قسمت پنجم: پرش از ارتفاع و فین زدن
قسمت ششم: استتار
قسمت هفتم: آزمون سه گانه: شنا، دوچرخه سواری و دوی استقامت
قسمت هشتم:زنده ماندن در لایف رفت
قسمت نهم: روز سخت
قسمت دهم: فینال

مسابقه فرمانده

شرکت کنندگان مسابقه فرمانده در سری دوم

سری دوم فرمانده در فروردین و اردیبهشت 1392 با کارگردانی حامد شکیبانیا و حسام اسلامی و به تهیه کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی جلوی دوربین رفت و در تعطیلات نوروز 94 برای نخستین بار از شبکه افق سیما پخش شد که با استقبال چشمگیر علاقمندان مسابقات تلویزیونی بویژه امور نظامی مواجه شد تا جایی که برای سری سوم مسابقه بیش از 10 هزار نفر بصورت اولیه ثبت نام کردند.

سری سوم مسابقه فرمانده قرار است پاییز امسال (1394) در جزیره فارور تولید شود و هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب شرکت کنندگان است. لازم به ذکر است تا کنون نزدیک به 400 نفر از متقاضیان برای شرکت در سری سوم انتخاب شده اند که پایان شهریور در آزمون عملی شرکت داده می شوند و نهایتا 30 نفر برای حضور در مسابقه اصلی انتخاب می شوند.

به این ترتیب فرصت ثبت نام در سری سوم به پایان رسیده است و متقاضیان جدید می توانند با پر کردن فرم ثبت نام سایت، برای شرکت در سری چهارم مسابقه اقدام کنند. برنامه ریزی سری چهارم پس از اتمام سری سوم آغاز خواهد شد و اخبار و اطلاعات آن از طریق سایت فرمانده به اطلاع عموم می رسد.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنه
محمد
19 فروردین 1395

سلام و خسته نباشی من فقط یه قسمت از این برنامه رو دیدم و درجا عاشقش شدم و هر چی توی اینترنت میگردم تا همه ی قسمتهاش رو پیدا کنم و دان بشن نیست.یه دوستی بالا نوشته بود همه جا تا قسمت 9 هست تو رو خدا به من بگید که کدوم سایتهکه تا 9 گذاشته؟؟؟خواهشا اگه کسی توی اینترنت پیداش کرد بهم بگه.

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!