مستند مسابقه فرمانده

نمایش فصل شیدایی ویژه هواداران مسابقه فرمانده
نمایش فصل شیدایی ویژه هواداران مسابقه فرمانده
۳۱ خرداد ۱۳۹۴136

به برکت ماه مبارک رمضان مسابقه فرمانده شما و همراهانتان را به تماشای رایگان نمایش فصل شیدایی و بازدید از غرفه فرمانده با حضور دستیاران فرمانده و عوامل تولید دعوت می کند.

زمان : شنبه 6 تیر ماه 94 از ساعت 18:30 تا نیمه شب به صرف افطار

مکان : تهران – انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک

 جهت رزرو بلیط رایگان فقط رقم تعداد نفرات خود را به شماره 30004001100094 ارسال کنید.

مهلت رزرو: تا سحر چهارشنبه 3 تیر

معرفی نمایش بزرگ فصل شیدایی

فصل شیدایی پرمخاطب ترین نمایش کشور است که در شهرهای مختلف و همچنین کشور عراق بارها برگزار شده است. نمایشی با محوریت آموزه های دینی و اعتقادی که به صورت میدانی اجرا می شود به گونه ای که تماشاچیان در محلی مستقر می شوند که در میان تپه ها و کوه های اطراف احاطه شده است و ادوات نمایش در تپه های اطراف تماشاچیان قرار دارد و به این ترتیب نمایش پیرامون تماشاچیان اجرا می شود. کشتی بزرگی برگرفته از کشتی نوح که راوی ماجرای حضرت نوح است تا غار حرا، اردوگاه امام حسین (ع)، تل زینبیه و غیره دکورهایی هستند که به این منظور طراحی شده اند و نمایش در نهایت به روزگار دفاع مقدس و تانک و موشک و هواپیما منتهی می شود که با مانور و انفجار همراه است. مانوری که از نیم متری سمت چپ جایگاه تماشاگران آغاز و تا رأس کوه پیش می رود. در دل داستان نمایش فصل شیدایی، قصه تهران در روزهای جنگ به تصویر کشیده می‌شود، قصه بچه‌های محله شمیرانات که قدم به میدان‌های نبرد گذاشتند و جان خود را در راه وطن فدا کردند.

فصل شیدایی

سعید اسماعیلی کارگردان نمایش «فصل شیدایی» با اشاره به خاص بودن نورپردازی این نمایش گفت: اتفاقات این نمایش در شکل و اندازه واقعی خودش صورت می‌گیرد؛ زمانی که جنگ و جبهه را می‌بینید واقعی است، کشتی حضرت نوح را بزرگ و نسبتاً واقعی طراحی کردیم. ما صاعقه در حد واقعی و باران نیز داریم.

فصل شیدایی شاید کمتر معادلی در طول تاریخ نمایش داشته باشد و تجربه‌ای جدید را مقابل دیدگان شما قرار می دهد.

دستیاران فرمانده و عوامل تولید مسابقه فرمانده شنبه ششم تیر منتظر دیدار شما در این برنامه جذاب هستند. ظرفیت این برنامه 5000 نفر است و می توانید با خانواده و همراهان در آن شرکت کنید، لطفا فقط رقم تعداد نفرات خود را به شماره 30004001100094 پیامک کنید. مثلا اگر چهار نفر هستید که قصد آمدن به این برنامه را دارید در پیامک فقط بنویسید: 4

شنبه 6 تیر 1394 تماشای رایگان نمایش زنده و بی نظیر فصل شیدایی به صرف افطار و بازدید از غرفه فرمانده با حضور دستیاران فرمانده و عوامل تولید. انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر ۲ جاده لشگرک

به امید دیدار

 

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
زهرا
08 تیر 1394

سلام…من از طریق سایت کد ملی و روز نمایش رو انتخاب کردم و فرستادم، و نوشته شد که درخواست ثبت نامم موفق بود، این یعنی من میتونم برای دیدن نماش برم یا باید منتظر کد از طرف اونا باشم…تعدادمون 4 نفره…ساعت چند باید اونجا باشیم؟

احسان
07 تیر 1394

سلام
با آروزی قبولی طاعات و عبادات؛

نمایش بسیار زیبا و اثرگذار فصل شیدایی را دیدم. بسیار تشکر از عوامل سازنده آن و دوستان فرمانده جهت اطلاع رسانی.

در صورت امکان بفرمایید که قضیه این مصاحبه ها که با فیلمبرداری هم همراه بود چی بود؟! تعدادی از ثبت نام کنندگان در حاشیه نمایش فصل شیدایی دعوت به مصاحبه شده بودند!
امیر خان؛ دستیار فرمانده اذعان می داشت که هنوز کسی برای مصاحبه دعوت نشده اما در کمال تعجب دیدیم تعدادی در پشت غرفه فرمانده (در داخل نمازخانه) دارند مصاحبه می شوند!

بنده شخصاً نظرم را به امیرخان هم گفتم؛ اینکه با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان بالا عملاً انتخاب “شایسته گان” برای حضور در مسابقه امری بسیار بعید است. ضمن اینکه هیچ تعریفی از شاخص ها و فرآیند انتخاب افراد نیز تاکنون از طرف دست اندرکاران مسابقه ارائه نشده است.

قطعاً ملاحظه تمامی فیلم ها و تصاویر ارسالی ثبت نام کنندگان زمان بسیاری را میطلبد و فکر نمی کنم عوامل سازنده این مستند، سازمان لازم جهت بررسی صلاحیت این همه متقاضی را داشته باشند؛ لذا طبیعی است که به راهبرد “انتخاب راضی کننده” به جای “انتخاب ایده آل” روی آورند.

به عنوان فردی که دارای مدرک نجات غریق درجه یک با 18 سال سابقه و 3 مدرک استادی غواصی از امریکا و شایسته گی های دیگر هستم؛ از اتخاذ چنین راهبردی که منجر به دیده نشدن امثال بنده شده است، واقعاً دلسرد شدم.

موفق و موید باشید.
احسان

مهرداد
07 تیر 1394

با سلام به همه دوستان.فوق العاده بود واقعا فوق العاده بود در تمام عمرم چنین نمایشی ندیده بودم دیشب بعد از مدتی یک دل سیر اشک ریختم.برای همه عوامل نمایش آرزوی موفقیت و دعای خیر دارم و هم چنین برای برنامه فرمانده که واسطه ای بود برای آشنایی من و فصل شیدایی.

میرکا
07 تیر 1394

با سلام و خسته نباشید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
برای دیدن فصل شیدایی چندین بار به شماره 3000419 مسیج داده ام ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده ام . با توجه به علاقه وافری برای دیدن این برنامه خواهشمند است راهنمایی فرمایید چگونه بلیط رزرو کنم. با تشکر

تهمتن
07 تیر 1394

با سلام
من دیشب موفق شدم نمایش فصل شیدایی رو ببینم این برنامه بینهایت و بینهایت زیبا بود بسیار از تماشای اون لذت بردم واقعا دست دستندرکاران این نمایش درد نکنه
همچین فرمانده ی عزیز و دستیاران محترم ایشون که دیروز وقت گذاشتن و پرسش های تمامی مردم رو با حوصله پاسخ دادند
بسیار برنامه ی خوبی بود باز هم ممنونم از شما

علیرضا توده روستا
07 تیر 1394

سلام
ممنونم از دعوتتون ، امشب تو مراسم بودم و با آقا امیر عزیز و اگر اشتباه نکنم آقا علی عزیز کلی گپ زدیم و با دیدنشون روحیه وانگیزه دوچندان گرفتیم ، نمایش هم فوق العاده بود و ماشاالله به این تلاش و امکانات که برای مردم به کار گرفته شد .
یا علی مدد.

محمد. رضائیان
06 تیر 1394

آخه چی بگم بهتون.
اسم اون مجتمع رو مینوشتید دیگه.
ما گم شدیم
ماشینمون هم جلوی گردان استحکامات رزمی خراب شده.
ولی غصه نخورین ماشینو در و پیکرشو بستیم داریم پیاده میایم.
:)))

ارش
06 تیر 1394

سلام. با وجود اینکه خیلی دوسداشتم بیام اما بدلیل ماه مبارک و مشکل مسافت نشد که خدمت برسیم امیدوارم این موضوع و این برنامه شیدایی در مسابقه ی اصلی و انتخاب افراد مرتبط نباشه ممنون باتشکر.

محمد. رضائیان
05 تیر 1394

من اصن ارادت خاصی به ف دارم.

محمد. رض
05 تیر 1394

سلام
رودسر دارم میام.
کله ماهی ‘ برنج هاشمی’ چای بهاره ۹۴ ‘ کلوچه جوادیان یا چیز دیگه نیاز نداری براتون بیاریم؟؟

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!