مستند مسابقه فرمانده

برنامه جدید انتخاب شرکت کنندگان سری سوم مسابقه
برنامه جدید انتخاب شرکت کنندگان سری سوم مسابقه
۰۹ خرداد ۱۳۹۴152

همزمان با پخش سری دوم مستند مسابقه فرمانده در شبکه افق سیما از تعطیلات نوروز 94 تا پایان مهلت ثبت نام یعنی 31 اردیبهشت، حدود 15 هزار نفر برای شرکت در سری سوم مسابقه ثبت نام کرده اند.

بررسی های آماری نشان می دهد اکثریت ثبت نام کنندگان بین 20 تا 30 سال سن دارند، اغلب دانشجو و درای مدرک دیپلم و لیسانس هستند و استان های تهران، خراسان و اصفهان بیشترین متقاضی را داشته اند. همچنین 70 درصد متقاضیان مجرد هستند.

پیش از این اعلام شده بود که از همه ثبت نام کنندگان برای مصاحبه دعوت می شود اما با توجه به فراوانی متقاضیان و پس از بررسی محدودیت های موجود، برنامه ریزی جدیدی انجام شد که شامل مراحل زیر است:

مرحله اول: ارسال اطلاعات تکمیلی

بزودی با ایمیل و پیامک از مردان 17 تا 35 ساله که فرم ثبت نام را پر کرده بودند دعوت می شود تا با مراجعه به سایت اطلاعات کامل تری برای ما ارسال کنند. ارسال سه عکس و ارسال یک ویدیوی حداکثر 2 دقیقه ای که در آن به معرفی خود و توانایی ها و ویژگی های منحصر بفرد خود می پردازید از جمله اطلاعات جدیدی است که مورد نیاز خواهد بود. این مرحله تا پایان خرداد ادامه خواهد شد.

مرحله دوم: مصاحبه

با توجه به اطلاعات ارسالی مرحله اول، 1000 تا 2000 نفر برای انجام مصاحبه انتخاب می شوند و مصاحبه ها به احتمال زیاد در ماه مبارک رمضان انجام می شود. از میان مصاحبه شوندگان 10 شرکت کننده نهایی تا اواسط شهریور انتخاب می شوند و اواسط پاییز جهت انجام مسابقه اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر امکان برگزاری مسابقه برای خواهران گرامی وجود ندارد اما خواهرانی که ثبت نام کرده بودند و همچنین برادرانی که خارج از محدوده سنی مورد نظر بوده اند، عضو باشگاه فرمانده هستند و برای خبرها و رویدادهای بعدی با ما در ارتباط باشند.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنهدیدگاه‌های تازه‌تر »
بهمن آزادی
27 تیر 1394

باسلام مجدداینجانب بهمن آزادی ساکن کرمانشاه تازه ازدواج کرده ام بامدرک تحصیلی دیپلم به علت محروم بودن این استان وبیکاری آن پدرم کارگرساختمان خیلی دوست دارم وعلاقه جانی وباطنی من است که استخدام سپاه شوم چون ازبچگی ودوران تحصیلی درمقطع راهنمایی واردمجموعه مقدس بسیج وسپاه شده ام حالا این استان استخدام نیرودریایی سپاه ندارد ازشماخواهش میکنم خبرم بدید

بهمن آزادی
27 تیر 1394

باسلام وصلوات برمحمدوآل محمدوسلام به محضررهبری عزیز وگرانمایه انقلاب اسلامی وسلام وخسته نباشید به دریادلان سپاه پاسداران ونیروی دریای سپاه اینجانب بهمن آزادی بسیجی وسربازولایت میباشم با سابقه 15سال مرادعوت کنید باتشکر

غلامرضا اعتماد جو
25 تیر 1394

سلام.کسایی که تست وانتخاب رو انجام میدن از عوامل فیلم بردارین یا از نیروی دریای سپاهند؟

حسین خسروی
19 تیر 1394

سلام خسته نباشید میشه به کسانی که انتخاب نشدن یه جوری اطلاع رسانی کنید متشکرم.

عباس گلشن
18 تیر 1394

با سلام وخسته نباشید لطفا اسامی انتخاب شده ها را اعلام کنید با تشکر

yaser
17 تیر 1394

سلام
طاعات وعبادات شما قبول باشه
لطفا اسامی اون هزار نفر رو اعلام کنید تا حداقل بدونیم نسبت به استان ها چند نفر برای مصاحبه دعوت میشن
اسامی رو باذکر استان اعلام کنید

امیرمحمدراحتی
16 تیر 1394

سلام.گفته بودید مصاحبه در ماه مبارک رمضان انجام میشه. ماه رمضان داره تموم میشه اما تماسی گرفته نشده با ما.ممنون میشم اگه مارو از این انتظار و نگرانی و استرس در بیارید.یاعلی مدد

هم وطن
15 تیر 1394

سلام خسته نباشید نماز روزتون قبول باشه
من ثبت نام کردم و کد رهگیری واسم ارسال کردید و قرار شد که واسه مصاحبه تماس بگیرید اما فعلا خبری نیست
تورو خدا هر چه زودتر بهم جواب بدید خیلی مهمه
خالدیان،

محسن
14 تیر 1394

ادمین جان سلام.
میشه مشخص کنید از هر استان چند نفر ثبت نام کردن و در مورد جوایز نقدی توضیح بیشتری بدین؟

محسن
14 تیر 1394

سؤال آخرمه
کلاه سبز به منزله ی شروع استخدامی و گذراندن دوره های تکاوری هست یا فقط به عنوان یادگاریه و یه دوره ی ویژه میگذرونن و مدرکش رو میدین و استخدام نمیکنین کسی رو؟لطفا روشن کنید همه چیز رو

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!