مستند مسابقه فرمانده

جانشین فرمانده کل ارتش از مذاکرات برای خرید جنگنده های جدید، خبر داد
جانشین فرمانده کل ارتش از مذاکرات برای خرید جنگنده های جدید، خبر داد
۰۵ آذر ۱۳۹۵1

جانشین فرمانده کل ارتش اظهار کرد: یکی از برنامه های دستور کار ارتش، ارتقای ظرفیت‌های نیروی هوایی است؛ در همین زمینه صحبت‌هایی شده که هواپیماهای جدید خریداری شوند.

به گزارش سایت فرمانده و به نقل از ایسنا، امیر احمدرضا پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش صبح روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران درباره افزایش توان دفاعی، به خصوص توان نیروی هوایی ارتش، تصریح کرد:‌ متناسب با تهدیدات، ظرفیت های مناسبی ایجاد شده و تهدیدها توسط کارشناسان ارتش ارزیابی می‌شود و متناسب با آن نیز، سلاح‌های لازم تولید شده و می‌شوند.

جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر این که یکی از برنامه های دستور کار ارتش، ارتقای ظرفیت‌های نیروی هوایی است، گفت: صحبت‌هایی شده که هواپیماهای جدیدی خریداری شوند، ضمن این که هواپیماهای کنونی نیز اورهال شده و آماده هستند در هر نقطه جغرافیایی حاضر شوند و قدرت اسلام را به جهانیان نشان دهند.

پوردستان همچنین به نبرد موصل اشاره و با بیان این که «در پی شکست‌های پی در پی داعش و واگذاری سنگرهایشان، به زودی شاهد فتح موصل توسط نیروهای عراقی خواهیم بود»، تصریح کرد: در سوریه نیز به دلیل مشکلات داخلی، نیروهای داعش و تکفیری‌ها ضعیف شدند و به زودی مشکل سوریه هم حل خواهد شد.

منبع: ایسنا

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام فرمانده بپیوندید:

icon-telegram

نظرات کاربران
ساعد ققنوس
06 آذر 1395

از کدوم کشورها هواپیما خریداری میکنن؟؟؟؟

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!