مستند مسابقه فرمانده

فرمانده و محل جدید مسابقه انتخاب شد؛ گفتگوی اختصاصی حسین افشار با سایت مستند مسابقه فرمانده
فرمانده و محل جدید مسابقه انتخاب شد؛ گفتگوی اختصاصی حسین افشار با سایت مستند مسابقه فرمانده
۱۸ آبان ۱۳۹۵47

تهیه کننده مستند مسابقه فرمانده در گفتگوی قبلی با سایت فرمانده رسما خبر قطعی شدن تولید سری چهارم را به علاقمندان اعلام کرده بود اما زمان تولید و جزئیات برنامه ریزی را منوط به مشخص شدن فرمانده و محل جدیدی برای برگزاری این مسابقه بیان کرده و در همین راستا دعای خیر علاقمندان فرمانده را نیز خواستار شد. اکنون حسین افشار خبر از انتخاب شخص فرمانده و محل تولید سری چهارم مسابقه فرمانده می دهد:
«در گفتگوی قبلی از علاقمندان مسابقه فرمانده خواستم که دعا کنند تا امکان ادامه این راه برای ما فراهم شود. خدا را شکر این اتفاق افتاد. در این مدت سفرهای متعددی به نقاط مختلف کشور داشتیم؛ از جنوب و جنوب شرق کشور تا شمال غرب و شمال شرق. در واقع فرایند پیش تولید جدیی را طی کردیم. الحمدلله مقدمات کار فراهم شده، انتخاب ها برای فرمانده و منطقه اصلی مسابقه انجام شده. واقعا متشکرم از هر کسی که دعا کرد.»

فرمانده جدید همرزم سابق شهید ناظری است

افشار در مورد فرمانده جدید به بیان این صحبت ها بسنده کرد که:

«در انتخاب خود فرمانده و مکان برگزاری مسابقه اتفاق خوبی افتاده که خیلی ما را دلگرم کرده است. الان همینقدر می توانم بگویم که حاج محمد ناظری نماد نسلی است که جریانش تمام شدنی نیست و ما به گزینه ای شبیه حاج محمد و با همان مختصات رسیده ایم. اگرچه که هر شخصی ویژگی های منحصربفرد خودش را دارد. ولی شخص فرمانده جدید ویژگی هایی مشابه شهید محمد ناظری دارد و اتفاقا از همرزمان او نیز بوده است که باعث دلگرمی بیشتر ماست»

فرمانده 4 کاری عظیم تر از سری سوم خواهد شد

تهیه کننده این مستند مسابقه جذاب و پرطرفدار در مورد موقعیت و امکانات جدید فرمانده نیز گفت:
«از نظر امکانات، موقعیت و شرایطی که برای سری چهارم محیا شده، به مراتب امیدوارتریم. شرایط و امکانات بصورتی است که می تواند به مراتب اختیارات بیشتری را برای ساخت این فصل در اختیار ما قرار دهد. باید از کسانی که به ما کمک کردند در محیا شدن این شرایط تشکر کنم. و حتما باید ازخود شهید محمد ناظری تشکر کنم که با کمکش در ساخت سری های دوم و سوم راه را برای تعامل بیشتر در مورد این برنامه فراهم کرد. همچنین از نیروی دریایی سپاه که با اعتمادش در سری های اول تا سوم باعث شد که اکنون در سری چهارم امکانات و موقعیت گسترده تری در اختیار ما قرار گیرد.
خلاصه بگویم که سری چهارم با توجه به شرایطی که در پیش تولید آن می بینیم نویدبخش یک تحول بزرگ در مسابقه فرمانده است. فرمانده 4 سناریو، امکانات و شرایطی خواهد داشت که مطمئنیم کاری عظیم تر و جدی تر از آنچه که در سری سوم ساخته شد حاصل می شود.»

او در مورد زمان بندی تولید فرمانده 4 گفت:
«ببینید الآن کاراکتر اصلی فرمانده که بطور قطعی مشخص شده و در حال رایزنی های نهایی هستیم. باید هماهنگی نهایی داخل نیرو و در سطح فرماندهی نیرو نیز انجام شود که انشاءالله مشکلی نیست و انجام می شود. الآن دیگر در فضای پیش تولید هستیم و دوستان ما در گروه کارگردانی و نویسندگی در حال انجام پژوهش ها و نوشتن سناریوها و مراحل مسابقه هستند که به امید خدا در فصل جدید، مسابقه جذاب تر و متفاوتی را شاهد باشیم. پیش تولید قرار است تا نهایتا اوایل دی به پایان برسد که از دی ماه وارد فرایندهای تولیدی شویم. البته منظورم این نیست که دی ماه انتخاب شرکت کنندگان است. فرایندهای تولید شامل مراحل متعددی است. اما امیدواریم انتخاب شرکت کنندگان تا پایان زمستان امسال کلید بخورد که طبیعتا به سناریویی که این روزها در حال نوشتن است نیز بستگی دارد. مسابقه اصلی 10 نفر نیز بهار 96 خواهد بود که نسبت به اردیبهشت و خرداد امیدوارتریم، تا به امید خدا بتوانیم پخش مسابقه را به فصل تابستان برسانیم. اما همانطور که گفتم همه این ها بستگی به سناریو دارد و قطعا هنگام ثبت نام تکمیلی زمان بندی قطعی به متقاضیان شرکت در مسابقه اعلام می شود تا بتوانند با توجه به آن برای شرکت در مراحل انتخابی و اصلی برنامه ریزی کنند.»

فرمانده نوجوان به تابستان 96 موکول شد

افشار در مورد مسابقه فرمانده ویژه نوجوانان نیز بیان کرد:
«سناریوی فرمانده نوجوان نوشته شده و بسیاری از شرایط آن محیاست و تولید آن قطعا محقق خواهد شد. اما با عذرخواهی از نوجوانان عزیز که قولش را برای پاییز امسال داده بودیم، ضبط و تولید فرمانده نوجوان را به تابستان 96 موکول کردیم. علتش هم این است که شرکت در این برنامه برای نوجوان ها در طول سال تحصیلی مشکل است. یکی دو بار خواستیم تولید را زودتر برنامه ریزی کنیم، اما دیدیم شرایط مدارس ما را محدود می کند. فکر کردیم تعداد روزهای تولید را کاهش دهیم، اما با مخالفت تیم کارگردانی و سناریو مواجه شدیم چون این کاهش زمان منجر به کاهش کیفیت و جذابیت می شد. لذا قرار شد تابستان 96 سری نخست مستند مسابقه فرمانده نوجوان را ضبط کنیم. این برنامه شرایط ویژه و جذابیت های خاص خودش را برای نوجوانان دارد که سال بعد بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد و مراحل انتخابش را انجام خواهیم داد. تا آن موقع نوجوانان علاقمند می توانند به سایت فرمانده مراجعه کرده و در قسمت مسابقه نوجوان ثبت نام کنند.»

مستند مسابقه نظامی متفاوت و جدیدی نیز امسال ساخته می شود

افشار که در انتهای گفتگوی پیشین از تلاش خانه مستند برای تولید یک مستند مسابقه جدید در حوزه نظامی خبر داده بود گفت:
«پیش تولید این برنامه هم انجام شده و برگزاری آن در زمستان امسال قطعی است. یک مسابقه مستند نظامی است که هیجان و جذابیت خاص خودش را دارد و کاملا با فرمانده متفاوت است.

در مورد سناریو و نحوه انتخاب و مراحل مسابقه، بعدا در سایت فرمانده و در سایت اصلی خود این برنامه که قطعا در سایت فرمانده لینکش را قرار خواهیم داد، بیشتر اطلاعرسانی خواهیم کرد. ما امیدواریم متقاضیان بتوانند در آذر ماه ثبت نام کنند و در دی ماه ضبط برنامه را آغاز کنیم که به پخش عید نوروز برسد.»

او در مورد نحوه برگزاری این مسابقه و تعداد شرکت کنندگان این توضیحات را بیان کرد:

«شرایط تولید این مسابقه نظامی جدید را طوری دیده ایم که بتوانیم در طول سال آن را بطور مرتب برگزار کنیم و تعداد بیشتری از افراد را در آن شرکت دهیم. بنابراین سختی ها و محدودیت های فرمانده را ندارد اما جذابیت های جدی و خاص خودش را دارد چون امکانات و شرایط ویژه ای دارد. مثلا محل مسابقه و تسلیحات واقعی مثل توپ، تانک و غیره شرایطی را همچون مانورها و شرایط جنگی شبیه سازی می کند. مکان ساخت این مجموعه انتخاب شده و طراحی های لازم صورت گرفته است و سناریو هم در حال تدوین است. اما یک جلسه دیگر باقیمانده تا سناریو نهایی و تأیید شود و هماهنگی های لازم با ارگان های مرتبط صورت گیرد. و پس از آن به اعلام رسمی و اطلاعرسانی های بیشتر در مورد این برنامه خواهیم پرداخت.»

لوکیشن احتمالی فرمانده 4لازم به توضیح است که این عکس ها، تصاویری است از یکی از لوکیشن های احتمالی سری چهارم که توسط تهیه کننده و سایر عوامل در اختیار سایت فرمانده قرار گرفته است. به نظر شما سری چهارم در کدام منطقه از ایران زیبا و پهناور تولید خواهد شد؟ حدس خود را در قسمت نظرات همین مطلب بنویسید.
سری جدید مستند مسابقه فرمانده

 

علاقمندان شرکت در سری چهارم مسابقه فرمانده که هنوز ثبت نام نکرده اند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند و کسانی که ثبت نام کرده اند منتظر اعلام زمان ثبت نام تکمیلی باشند.

ثبت نام مسابقه فرمانده

برای اطلاع سریع از ثبت نام تکمیلی و آخرین اخبار سری چهارم مسابقه در کانال تلگرام مسابقه فرمانده عضو شوید.

کانال تلگرام مسابقه فرمانده

همچنین اگر فصل سوم مستند مسابقه فرمانده را دیده اید و هنوز در نظرسنجی کیفی این فصل شرکت نکرده اید لطفا با شرکت در این نظرسنجی به ما در ساخت با کیفیت تر سری جدید یاری رسانید.

نظرسنجی سری سوم مسابقه فرمانده

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنه
واقعا افتضاح بوده مسابقتون
16 مهر 1397

سلام ریدین با انتخاب کردنتون تو مسابقه مثلا چه چیزیو ملاک قرار دادین برای انتخاب این همه ادم جسور و نیرو مند این دوره شرکت کردند اما یه مشت ادمی که دماغشونم نمیتونستن پاک کنن انتخاب کردین ادمایی که حتی موانع رو به پایان نرسوندد ادمایی که تایم بالای ۴ دقیقه داشتن ملاک چی بود برای انتخاب

جواد اندیشمند
17 فروردین 1397

من اسممو ثبت نام کردم نمی دونم از کجا بدونم اسمم ثبت شده یا نه

پاسدار
01 اسفند 1395

سلام من ثبت نام کردم فقط به امید قبول شدنو یه خود نمایی کردن قدرتی از طرف خودمو هرکی جنم داره،یاعلی مدد.

میلاد
22 بهمن 1395

چطور بدونم قبول شدم وانتخاب شدم

میلاد
22 بهمن 1395

حدس میزنم کویر باشه من ثبت نام کردم امیدوارم قبول بشم

سرباز
01 بهمن 1395

سلام با تشکر از برنامه بسیار خوبتون ،بی نظیر هست واقعا،دستتون درد نکنه،فقط یک تقاضا دارم اینکه تو کانال فرمانده یک راه ارتباطی بزارین ممنون

رضاامرایی
21 دی 1395

چرا زمان مسابقه رو طوری تنظیم نمیکنین که با امتحانای دانشجوها و دانش اموزان تداخل نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!لطفا به فکر ما دانشجوها هم باشید.لطفا جواب بنده رو بدید

محمدجواد
16 دی 1395

ممنون تابستان زمان خوبی است اما جواب پیشنهاد من را هم بدهید من تلگرام ندارم واز اخبار فرمانده در سایت خبردار میشم.

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!