مستند مسابقه فرمانده

نیمه شعبان مبارک! با اقتدا به آن فرمانده قائم، «مسابقه فرمانده» را ادامه می دهیم.
نیمه شعبان مبارک! با اقتدا به آن فرمانده قائم، «مسابقه فرمانده» را ادامه می دهیم.
۰۲ خرداد ۱۳۹۵28

بسم الله الرحمن الرحیم

از دست دادن حاج محمد ناظری روزهای تلخی برای همه ما رقم زد. نبودن حاجی هنوز هم باورنکردنی است. اما سعی کردیم غم و دلتنگی هایمان را با یک عمر زندگی پرافتخار و نهایتا شهادت پر عزتش، تلطیف کنیم. ولی بعد دیدیم ما مانده ایم و مسابقه فرمانده ای بدون فرمانده… ناامیدی ها بود که هجوم می آورد… احوالی که در نظرات بسیاری از شما عزیزان نیز قابل مشاهده بود.

امروز ضمن عرض تبریک ولادت امام عصر (عج)، اعلام می کنیم مستند مسابقه فرمانده را با اقتدا به آن فرمانده قائم (عج)، و با استعانت از روح شهید ناظری عزیز و دعای خیر شما طرفداران، حتما ادامه خواهیم داد.

این در شرایطی است که طبیعتا برنامه ریزی ها برای سری جدید دچار تأخیر زیادی می شود و حتی این امکان وجود دارد که سری چهارم امسال تولید نشود، اما این خبر خوش را به دوستان نوجوانمان می دهیم که «فرمانده نوجوان» نیز حتما ساخته می شود.

لذا عزیزان علاقمند به شرکت در «فرمانده 4» و «فرمانده نوجوان» توجه داشته باشید که هنوز هیچ شرایط و زمان بندی برای ثبت نام تکمیلی و برگزاری آزمون های انتخابی مشخص نشده و به محض مشخص شدن، بلافاصله در سایت و تلگرام و اینستاگرام فرمانده اطلاع رسانی می شود.

بنابراین، مهلت ارسال ویدیو در مسابقه ویدیویی «فرمانده شو!» هم تمدید می شود و بزودی شرایط جدیدی را اعلام می کنیم تا راحت تر بتوانید در این مسابقه شرکت کرده و توانایی های خود را در معرض دید عموم قرار دهید.

نظرات کاربران
« دیدگاه‌های کهنه
علیرضاکیانی
21 خرداد 1395

سلام محمد ناظری را من از سال 66که تیپ 66 هوابردبودم اشناشدم خیلی باحال بود خداوند رحمتش کند وقعا مثل او دیگر پیدا نمیشه روحش شاد

دوستدار فرمانده
15 خرداد 1395

خیلی خوشحال شدیم که این مسابقه ادامه پیدا میکنه.راستش مسابقه فرمانده توقع مارو از کیفیت زندگی یه جورایی بالا برده و این رو مدیون فرمانده شهید و یاران همیشه پیروز ایشون میدونیم.درود بر سرافرازان یگان اباعبدالله..

ساعد ققنوس
13 خرداد 1395

سلام.از همه دوستان عاجزانه خواهش دارم زندگی نامه شهدای معروف رو بخونید،بعد تازه میفهمیم که چ افتخاری داره که دنیا ما را با این شهدا میشناسن.یه خواهش هم از زحمتکشان مسابقه،برای شادی هرچه بیشتر روح شهیدناظری،امسال حتما مسابقه رو برگزار کنید،من مطمعنم همه ی کاربران عزیز باهام موافقا

سید محمدامین
11 خرداد 1395

کی شود ماهم شهدایی شویم …با دعای ایمه خدایی شویم

شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر خود را ثبت کنید

مطالب مرتبط

10 شرکت کننده سختکوش و با انگیزه
چند هفته زندگی در شرایطی متفاوت و رقابتی نفس گیر
زیر نظر یک فرمانده

فرمانده را در filimo تماشا کنید!